میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
modo101-released
دوشنبه 31 خرداد 1395
در
اخبار دنیای CG

نرم افزار Modo 10.1 منتشر شد

دوشنبه 31 خرداد 1395
حتما تاکنون با نرم افزار فوق العاده دوست داشتنی Modo آشنا شدید. نرم افزاری که تا چند سال پیش در ابتدای نامش میتونستم کلمه Luxology رو ببینیم. اما پس از ادغام Luxology با کمپانی The Foundry سبک و استایل نرم افزار نیز تغییر کرد و تا این لحظه توسعه های بسیار خوبی در اون صورت گرفته. پس میتونیم ادغام این دو شرکت رو به فال نیک بگیریم و اگه موافق باشید بریم و بازهم نگاهی داشته باشیم به ویژگی های جدید این نسخه از نرم افزار مودو.
 
01-modo-101
 
همونطوری که میدونید Modo نیز درحال حاضر بعنوان یکی از نرم افزارهای کامل در زمینه 3D Animation بحساب میاد. بدون شک این نرم افزار محبوبیت حال حاضر خودش رو مدیون شرکت فاندری میدونه. حالا هم که با ورود به انتشار نسخه های سری 10 داره این پیشرفت و تکامل رو بخوبی سپری میکنه.
 
02-modo-101
 
خب قبلا هم سعی کردیم که انتشار نسخه های مختلف نرم افزار Modo رو پوشش بدیم و درخصوص ویژگی ها و توسعه های این نرم افزار با شما صحبت کنیم. در بخش زیر میتونید لیستی از مطالبی که تا پیش از این درخصوص نرم افزار Modo داشتیم رو مشاهده کنید.
حالا نوبت به سری 10 نرم افزار Modo رسیده و روز گذشته این نسخه رسما عرضه شد و ما هم مثل همیشه سعی میکنیم که نگاهی به ویژگی های جدید این نسخه داشته باشیم. و البته ناگفته نماند که بازهم این توسعه تمامی بخش های این نرم افزار، از مدلسازی تا انیمیت رو شامل میشه و فاندری بازهم نشون داده که میتونه آینده روشنی رو برای این نرم افزار بسازه.
 
03-modo-101
 
اما مثل همیشه کمپانی The Foundry ویدئوهای کاملی رو برای معرفی ویژگی های جدید این نسخه ارائه کرده که منم تمامی ویدئوها رو برای شما آماده کردم و ازتون دعوت میکنم این مجموعه رو از دست ندید.
 
مشخصات
مدت زمان : 6 دقیقه و 25 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 66 مگابایت

 
حتما شما هم پس از تماشای این ویدئو نظر متفاوتی نسبت به نرم افزار مودو پیدا خواهید کرد. Modo راه طولانی رو سپری کرده و طبعا یک نرم افزار 3D از خانواده نرم افزارهای فاندری میتونه جذابیت و جایگاه متفاوتی رو در دنیای CG داشته باشه.
 
خیلی مشتاقم تا نظرات و دیدگاههای شما رو درخصوص این نرم افزار و البته نسخه 10.1 اون بدونم ... حتما نظرتون رو با ما به اشتراک بگذارید ...
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 26 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید