میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
ndo2-video-tutorials
چهارشنبه 19 تیر 1392
در
آموزشها

آموزشهای ویدئویی پلاگین nDo2

چهارشنبه 19 تیر 1392
امروز آموزشهای ویدئویی پلاگین nDo2 رو براتون آماده کردم و امیدوارم که مورد توجهتون قرار بگیره . در مطلب ( ساخت تکسچر در چند ثانیه ) به معرفی این پلاگین پرداختیم و همونطوری هم که قولش رو داده بودم قرار شد آموزشهای این دو پلاگین محبوب و قدرتمند رو با لینک مستقیم در اختیار شما عزیزان قرار بدم .
 
آموزشهای این پلاگین هم مثل dDo بر روی دو پروژه کار میشه . آموزش اول مربوط به ساخت جزئیات اسلحه AK و آموزش دوم هم ساخت یک مپ Hard Surface با Normal Map بصورت کامل توسط پلاگین nDo2
 

 
در آموزشهای قبلی مربوط به dDo روی تکسچرینگ یک مدل اسلحه کار شد و حالا در این آموزش تمام جزئیات این مدل شامل برجستگی و تو رفتگی ها ، خراشیدگی ها و ریزترین جزئیات، همگی با کمک نرمال مپ ( Norma Map ) توسط پلاگین nDo2 ساخته خواهد شد .
 
آموزشهای ویدئویی شرکت Quixel در زمینه پلاگین nDo2
 
امیدوارم که از دیدن این آموزش لذت ببرید :
 
 

 
آموزش دوم هم مربوط میشه به ساخت یک مپ Hard Surface بصورت کامل یعنی از 0 تا 100 توسط پلاگین قدرتمند nDo2 . در این ویدئو کمی سرعت ویدئو رو بالا بردن که تایم آموزش کم بشه . البته احساس میشه که با این کارشون یه جورایی میخواستن قدرت پلاگین رو به نمایش بذارن .
 
آموزشهای ویدئویی شرکت Quixel در زمینه پلاگین nDo2
 
پیشنهاد میکنم حتما این ویدئو رو ببینید چون تایم و حجم مناسبی داره :
 
 

 
خب دوستان همونطوری که قولش رو بهتون داده بودم آموزشهای این دو پلاگین هم در سایت منتشر شد .
 
نمیدونم تاکنون فعالیتهای وبسایت چطور بوده ! ولی واقعا امیدوارم که مفید بوده باشه
 
براتون آرزوی موفقیت دارم
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 35 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید