میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
princess-of-rome-animation-released
پنج‌شنبه 14 آبان 1394
در
ویدئو بلاگ

انیمیشن شاهزاده روم اکران شد !

پنج‌شنبه 14 آبان 1394
دیروز انیمیشن ایرانی شاهزاده روم (Princess of Rome) در سینماهای کشور اکران شد. انیمیشنی به کارگردانی هادی محمدیان و به تهیه کنندگی حامد جعفری، محصول سال 1393 که روز گذشته اکران شد و بر روی پرده سینماهای کشور رفت. این انیمیشن از پرنسسی مسیحی و پاکدامن روایت میکند به نام ملیکا که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام ازدواج می کند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک سرشت است که در آینده ای نزدیک جهان را پر از عدل و داد خواهد نمود. بله Princess of Rome داستان مادر حضرت مهدی (عج) را به تصویر میکشد.
 
ساخت این انیمیشن چیزی حدود 15 ماه طول کشیده و هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد تومان رو در پی داشته. این انیمیشن با همکاری و سرمایه گذاری موسسه مجله مهدی کشور لبنان تولید شده که درحال حاضر نسخه عربی اون در کشورهای لبنان و عراق نیز اکران شده. همچنین از افتخارات این انیمیشن میشه به دریافت لوح تقدیر ویژه سی و سومین جشنواره فجر به تهیه کننده و کارگردان این اثر اشاره داشت.
 
01-princess-of-rome-poster
 
شما دوستان فعال در زمینه گرافیک سه بعدی و انیمیشن سازی حتما تا الان صحبت های مختلفی در خصوص این انیمیشن رو شنیدید. اما چیزی که بشدت خلاء اون احساس میشه نبود یک مطلب دقیق و تخصصی در زمینه تکنیکال و بخش فنی کار هست که بزودی این وبسایت در یک مطلب به نقد و بررسی کامل این اثر خواهد پرداخت. بصورت کلی میشه گفت که انیمیشن Princess of Rome با کیفیت نسبتا خوبی که داره یک گام رو به جلو و مثبت در صنعت انیمیشن سازی کشور بحساب میاد. اما اجازه بدید که نقد و بررسی دقیق این انیمیشن رو به یک روز دیگه موکول کنم و در اینجا ازتون دعوت میکنم که 2 ویدئوی تریلر رسمی این انیمیشن برای نسخه های فارسی و عربی رو با کیفیت HD تماشا کنید.
 

ویدئوی تریلر فارسی انیمیشن Princess of Rome

مشخصات
مدت زمان : 2 دقیقه
زبان : فارسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 25 مگابایت

ویدئوی تریلر عربی انیمیشن Princess of Rome

مشخصات
مدت زمان : 1 دقیقه و 50 ثانیه
زبان : عربی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 21 مگابایت

 
امید دارم که بتونیم برای بررسی دقیق این انیمیشن ارتباط مستقیمی رو هم با عوامل سازنده این انیمیشن خصوصا جناب آقای هادی محمدیان بعنوان کارگردان این اثر برقرار کنیم تا بهتر بتونیم سوالات و موضوعات مختلفی رو بیان و پاسخشون رو از زبان ایشون بشنویم.
 
اما یک موضوع مهم: نظر شما در خصوص انیمیشن شاهزاده روم چیه ؟ شما بعنوان فردی که سالهاست در این عرصه فعالیت میکنید، اثر Princess of Rome بعنوان یک فیلم انیمیشنی بلند که در سال 2015 ساخته شده (از نظر فنی و تکنیکی) آیا تونسته انتظارات مخاطبان خودش رو بعنوان یک انیمیشن ایرانی برآورده کنه ؟ بی صبرانه منتظر دیدگاهها و نظرات شما هستیم ...
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 58 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید