میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
siggraph-2015-computer-animation-festival-trailer
دوشنبه 11 خرداد 1394
در
اخبار دنیای CG

ویدئوی Computer Animation Festival رویداد SIGGRAPH 2015

دوشنبه 11 خرداد 1394
سازمان ACM SIGGRAPH بازهم ویدئوی دیگری از مجموعه ویدئوهای Trailer رویداد SIGGRAPH 2015 رو منتشر کرد و اون چیزی نبود جز Computer Animation Festival که حتما با این بخش هم بخوبی آشنایی دارید. بخش فستیوال انیمیشن های رایانه ای یکی دیگه از اتفاقات مهم سیگراف بحساب میاد و هرساله میتونیم شاهد یک مجموعه کاملی از آثار کوتاه ارائه شده در این رویداد باشیم. امسال هم در بخش انیمیشن در سیگراف 2015 مستثنی نبود و روز گذشته سازمان ACM ویدئویی رو با عنوان Computer Animation Festival Trailer منتشر کرد که بدون تردید برای تماشای اون لحظه شماری میکنید. پس ازتون دعوت میکنم این ویدئوی جذاب رو تماشا کنید.
 
مشخصات
مدت زمان : 3 دقیقه و 28 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 37 مگابایت

 
دوستان شمارش معکوس برگزاری SIGGRAPH 2015 شروع شده و از این لحظه میشه گفت که 70 روز تا آغاز یکی دیگه از بزرگترین رویدادهای عرصه CG زمان باقی مونده. من که واقعا براش لحظه شماری میکنم و از همین حالا خبرهای جالبی داره به گوش میرسه که اگه با مطالب ما همراه باشید حتما مهمترین و جذاب ترین خبرها رو به اطلاع شما خواهیم رسوند.
 
و البته بدون تردید حضور گرمتون در بخش نظرات تضمین کننده ادامه این فعالیت ها خواهد بود. منتظر شما هستیم ...
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 26 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید