میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
siggraph-asia2013-computer-animation-festival
یکشنبه 28 مهر 1392
در
اخبار دنیای CG

ویدئوی جشنواره پویانمایی رایانه ای در SIGGRAPH Asia 2013

یکشنبه 28 مهر 1392
امروز ویدئوی پیش‌نمایش تریلر Computer Animation Festival مربوط به رویداد SIGGRAPH Asia 2013 منتشر شد . همونطوری که میدونید ششمین دوره SIGGRAPH Asia حدود یکماه دیگه در مرکز کنوانسیون و نمایشگاههای هنگ کنگ برگزار خواهد شد و حالا کم‌کم شاهد انتشار ویدئوهای Preview مربوط به این رویداد هستیم که در این مطلب میخوایم نگاهی داشته باشیم به جشنواره انیمیشن‌های سیگراف آسیا 2013
 
رویداد سیگراف شامل بخش‌های متنوعی میشه که جشنواره پویانمایی رایانه ای ( Computer Animation Festival ) یکی از این بخش‌هاست. شرکت ها، استودیوها، طراحان و هنرمندان مستقل از سراسر دنیا میتونن نمونه کارهای خودشون رو ارسال کنن . این نمونه کارهای میتونه شامل Real-Time Animation ، Visual Effects for Films and TV Programs ، Visualizations and Simulations ، TV and Web Commercials ، Music Videos ، Animated Feature Films ، Computer Animated Shorts و ... باشه و پس از بررسی هایی که انجام میشه برخی این این کارهای برای نمایش در این جشنواره انتخاب میشن و به سیگراف راه پیدا میکنن .
 
بطور کل Computer Animation Festival رو میشه به دو بخش اصلی تقسیم کرد :
  1. نمایش فیلم : ابتدا انیمیشن های ارسال شده در سالن برای عموم بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته خواهد شد .
  2. میزگرد و گفتگو : در ادامه هم این کارهای توسط متخصصان و کارشناسان و مورد بحث و بررسی قرار میگیره و همینطور با عوامل و سازندگان درباره پروسه ساخت آثار گفتگوهایی انجام میشه .
 
خب در اینجا هم ویدئوی SIGGRAPH Asia 2013 - Computer Animation Festival Preview Trailer تقدیم حضورتون میشه که امیدوارم از دیدنش لذت ببرید :
 
مشخصات
مدت زمان : 3 دقیقه و 53 ثانیه
کیفیت : HD
حجم : 40 مگابایت

 
احتمالا بزودی ویدئوی پیش‌نمایش Technical Papers هم منتشر میشه که پس از انتشار حتما تقدیمتون خواهد شد
 
منتظر حضور همیشگی و گرم شما هم هستیم ...
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 30 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید