میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
vray3-at-siggraph-asia2013
پنج‌شنبه 16 آبان 1392
در
اخبار دنیای CG

حضور V-Ray 3.0 در SIGGRAPH Asia 2013

پنج‌شنبه 16 آبان 1392
روز گذشته کمپانی Chaos Group اعلام کرد که با تیمش عازم هنگ کنگ شده و برای شرکت در ششمین دوره سیگراف آسیا یعنی SIGGRAPH Asia 2013 قراره ویژگی های جدید، دستاوردها، و پیشرفتهای موتور رندرینگ V-Ray 3.0 رو برای هنرمندان دنیای CG در منطقه آسیایی به نمایش بگذاره .
 
سیگراف آسیا به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای گرافیک کامپیوتری در منطقه آسیایی به حساب میاد. امسال نیز برای ششمین بار این رویداد در تاریخ 19 تا 22 نوامبر 2013 ( برابر با 28 آبان تا 1 آذر ماه 1392 ) در مرکز کنوانسیون و نمایشگاههای هنگ کنگ برگزار خواهد شد و بازدیدکنندگان میتونن از جدیدترین نمونه کارهای خلاقانه و جذاب ساخته شده توسط هنرمندان در این حوزه دیدن کنن و حالا کمپانی Chaos Group با تیمش هم داره در این رویداد شرکت میکنه تا انجین V-Ray 3.0 رو به علاقمندان این عرصه معرفی کنه .
 
001-siggraph-asia-2013-poster
 
در غرفه Chaos Group از 20 تا 22 نوامبر آخرین دستاوردها و نوآوری های موتور رندر V-Ray 3 به نمایش گذاشته خواهد شد و همچنین در ادامه سمینار متشکل از بهترین هنرمندان در نظر گرفته شده که اون رو به عنوان V-Ray Day نام گذاری کردند . در این V-Ray Day سه سخنران در نظر گرفته شده که قراره در چهار بخش صحبت کنن که در بین این سخنرانان میشه به نام امیرحسین عرفانی هنرمند ایرانی اشاره داشت که به عنوان مدیریت وبسایت CGArt جامعه گرافیکی CG ایران که در این دوره از سیگراف آسیا هم ایشون حضور دارن و حالا میبینیم که نامشون در بین سخنرانان گروه Chaos Group هم قرار گرفته . ( باعث افتخاره و برای ایشون آرزوی موفقیت داریم )
 
کمپانی Chaos Group با انجین V-Ray 3.0 به سراغ رویداد SIGGRAPH Asia 2013 خواهد رفتهمونطوری که در بالا هم اشاره شد بخش V-Ray Day شامل چهار قسمت خواهد بود که ابتدا بخش V-Ray 3.0 Sneak Preview توسط Konstantin Gaytandzhiev به ویژگی های جدید نسخه 3 این انجین پرداخته خواهد شد . در ادامه V-Ray in Architecture – The making of Starbucks Coffee توسط Reinaldo Handaya مراحل تولید و ساخت اثر Starbucks Coffee برای علاقمندان به نمایش گذاشته خواهد شد و همینطور در سومین بخش یعنی  V-Ray in Automotive Design – Game Style Rendering for Vehicles توسط امیرحسین عرفانی شیوه های ساخت و رندر اتومبیل بصورت واقع‌گرایانه به نمایش گذاشته خواهد شد که در این بخش درباره قسمتهای مختلفی همچون متریال Car Paint، ساخت استودیو برای رندرینگ و... صحبتهای خواهد شد و در انتها هم V-Ray in Film & VFX - V-Ray for Maya - a Lighting and Shading Pipeline توسط Konstantin Gaytandzhiev بخش پایانی V-Ray Day خواهد بود .
 
معمولا بعد از اتمام این رویداد ها ویدئوهایی منتشر میشه که سعی میکنم پس از انتشار حتما تقدیمتون کنیم
به هر حال برای اطلاع دقیق از برنامه های V-Ray 3.0 در SIGGRAPH Asia 2013 میتونید به این لینک مراجعه کنید
 

 
احتمالا میدونید که فعلا نسخه نهایی V-Ray 3.0 منتشر نشده و هنوز نسخه بتاست و همین چند روز پیش بود که خبر انتشار یک beta build جدید با یکسری قابلیتهای جدید مثل VRayFastSS2 ، پشتیبانی از Alembic 1.5 در VrayProxy و... برای V-Ray 3.0 منتشر شد . بصورت دقیق مشخص نیست که نسخه نهایی چه زمانی منتشر میشه و ما هم مثل شما منتظر هستیم که ببینیم در این نسخه جدید دقیقا چه اتفاقاتی افتاده .
 
نظرات و گفتگوهای شما مهمترین بخش وبسایت خواهد بود . پس منتظر حضور گرم شما هستیم ...
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 34 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید