میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
zombie-character-rig-from-hotel-transylvania
جمعه 18 مهر 1393
در
مقالات

دانلود کاراکتر ریگ شده Zombie انیمیشن Hotel Transylvania

جمعه 18 مهر 1393
کمپانی Sony Pictures Animation در یک اقدامی جدید و جالب کاراکتر ریگ شده زامبی (Zombie) انیمیشن محبوب خودش یعنی Hotel Transylvania رو برای دانلود در اختیار عموم قرار داد و از علاقمندان و انیماتورهای خلاق دعوت کرد تا انیمیشن هایی رو با این کاراکتر بسازن و نمونه کارهای خودشون رو برای این شرکت ارسال کنن.
 
این کاراکتر زامبی بصورت کامل ریگ شده (Full Rigged) برای نرم افزار Maya نسخه 2013 به بالا ارائه شده و شما میتونید کاملا با همون کاراکتری که هنرمندان کمپانی Sony Pictures در انیمیشن هتل ترانسیلوانیا استفاده کرده بودن برای تمرین های انیمیشن خودتون استفاده کنید. البته فراموش نکنید که لایسنس این کاراکتر محدود هست و سازنده اجازه استفاده از اون در کارهای تجاری رو نداده.
 
 
خیلی از دوستان علل خصوص انیماتورها همیشه درخواست داشتن که کاراکترهای ریگ شده ای رو برای دانلود روی سایت قرار بدیم و حالا این فرصت برای این دسته از دوستان فراهم شده تا بتونن تمرین های خوبی رو با این کاراکتر داشته باشن. درضمن این رو هم بگم که از طرف Sony Pictures Animation ویدئوی آموزشی نیز برای این کاراکتر ارائه شده که فکر میکنم نیازی به تماشای اون وجود نداره و اطمینان دارم دوستانی که در زمینه انیمیشن سازی فعالیت میکنن کاملا با توضیحاتی که در اون ویدئو داده میشه آشنایی دارن.
 
راستی دوستان حتما میدونید که توسط همین شرکت انیمیشن Hotel Transylvania 2 درحال ساخت هست و حتما پس از اکرانش پشت صحنه اون رو هم تقدیمتون خواهیم کرد.
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 32 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید