تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

عدم شناسایی joint های انتهایی در ریگ humanoid یونیتی 2017
(1 مشاهده) (1) مهمان
  • صفحه:
  • 1
  • 2

موضوع: عدم شناسایی joint های انتهایی در ریگ humanoid یونیتی 2017

عدم شناسایی joint های انتهایی در ریگ humanoid یونیتی 2017 2 ماه, 1 هفته پیش #134063

  • milad.sisi
  • آفلاین
  • كاربر کوشا
  • ارسال: 277
  • دریافت تشكر: 136
  • 
با عرض سلام و ادب

ما در ریگ humanoid یونیتی مشکلی داریم مبنی بر اینکه انیمیشن های joint های انتهایی کاراکتر نه شناخته می شوند و نه پخش. این در حالیه که در حالت generic چنین مشکلی نداریم. الآن مشکل از کجاست؟ چون نیاز داریم که از humanoid استفاده کنیم.
به کاهل و تن پرور ار بگروی ...... تو را نیز چون خود تن آسان کند

پاسخ: عدم شناسایی joint های انتهایی در ریگ humanoid یونیتی 2017 2 ماه, 1 هفته پیش #134065

  • Clever Wise
  • آفلاین
  • مسدود شده
  • CW:Clever Wise
  • ارسال: 1447
  • دریافت تشكر: 949
اگه هنگام configur یه عکس بذارید معلوم تر میشه شاید خودتون غیر فعال کردید !
تو تنظیمات humanoid !
یه نگاه کنید ریگش کامله همش سبزه !
شاید دلایل دیگه داشته باشه اینو بررسی کنید !
جندتا دلیل هست این اولیشه !

اموزش ساخت بازی شوتر اول شخص و هوش مصنوعی سرباز(یار و دشمن)

CW Game Studios
Idea
Ayars
Souren

تمام آموزش ها در کانال ها و وبلاگ قرار داده شده .
ایتا سروش بله تلگرام

پاسخ: عدم شناسایی joint های انتهایی در ریگ humanoid یونیتی 2017 2 ماه, 1 هفته پیش #134067

  • milad.sisi
  • آفلاین
  • كاربر کوشا
  • ارسال: 277
  • دریافت تشكر: 136
استخوانهای انتهایی رو حتی دستی به joint های انتهایی الحاق می کنیم باز انیمیشنشون پخش نمیشه و این مشکل فقط برای دست ها و انتهای پاها رخ میده. به عبارتی برای انتهای پا به صورت پیشفرض 2 تا joint تعریف شده و پای ما 3 تا داره که درکش نمیکنه!
به کاهل و تن پرور ار بگروی ...... تو را نیز چون خود تن آسان کند

پاسخ: عدم شناسایی joint های انتهایی در ریگ humanoid یونیتی 2017 2 ماه, 1 هفته پیش #134069

  • skynet
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • GHOST-GT
  • ارسال: 185
  • دریافت تشكر: 184
milad.sisi نوشته:
استخوانهای انتهایی رو حتی دستی به joint های انتهایی الحاق می کنیم باز انیمیشنشون پخش نمیشه و این مشکل فقط برای دست ها و انتهای پاها رخ میده. به عبارتی برای انتهای پا به صورت پیشفرض 2 تا joint تعریف شده و پای ما 3 تا داره که درکش نمیکنه!



سلام

همونطور که خودت گفتی درک نمیکنه
پس جوینت ها شناسایی نمیشن
ببین تو این حالت 3 تا کار میشه کرد

اول مدل رو ببری تو مکس و طبق انیمیشن ها ریگ کنید

راه دوم انیمیشن رو از صفر با مدل خودتون بسازید

راه اخر اینه که انیمیشن رو دست کاری کنید

ببین وقتی رو مدل کلیک کنی و وارد تب animation بشی دقیقا جوین هایی که شناسایی نشدن رو میتونی ببنی
رنگشون زرد یا قرمز میشه

کاری که میشه کرد اینه که اسم جوینت های مدلت رو عوض کنی
یا اسم جوینت های انیمیشن

معمولا جواب میده
بستگی به ریگ و انیمیشن داره

مثلا کاراکتر شما انگشت داشته باشه ولی تو انیم نباشه
دست حرکت میکنه ولی انگشت سرجاش میمونه


اگه انیمیشن read only بود تمام کی فریم هارو کپی کنید
و یه کلیپ جدید بسازید و پیست کنید حالا میشه انیمیشن رو تغییر داد
Skynet Team

امام صادق عليه‏السلام :

هرچيزى‏ زكاتى دارد و زكات دانش، آموختن آن است به اهلش.

پس بیایم چیزایی که رو میدونیم به اهلش یاد بدیم بدونه منت گزاشتن.


بازی برگزیده کافه بازار :
گرگ تنها
cafebazaar.ir/app/com.Skynet.AloneWolf/?l=fa
نگاهی بندازین بد نیست .
دو نقطه دی

پاسخ: عدم شناسایی joint های انتهایی در ریگ humanoid یونیتی 2017 2 ماه, 1 هفته پیش #134071

  • milad.sisi
  • آفلاین
  • كاربر کوشا
  • ارسال: 277
  • دریافت تشكر: 136
سلام

همونطور که خودت گفتی درک نمیکنه
پس جوینت ها شناسایی نمیشن
ببین تو این حالت 3 تا کار میشه کرد

اول مدل رو ببری تو مکس و طبق انیمیشن ها ریگ کنید

راه دوم انیمیشن رو از صفر با مدل خودتون بسازید

راه اخر اینه که انیمیشن رو دست کاری کنید

ببین وقتی رو مدل کلیک کنی و وارد تب animation بشی دقیقا جوین هایی که شناسایی نشدن رو میتونی ببنی
رنگشون زرد یا قرمز میشه

کاری که میشه کرد اینه که اسم جوینت های مدلت رو عوض کنی
یا اسم جوینت های انیمیشن

معمولا جواب میده
بستگی به ریگ و انیمیشن داره

مثلا کاراکتر شما انگشت داشته باشه ولی تو انیم نباشه
دست حرکت میکنه ولی انگشت سرجاش میمونه


اگه انیمیشن read only بود تمام کی فریم هارو کپی کنید
و یه کلیپ جدید بسازید و پیست کنید حالا میشه انیمیشن رو تغییر داد


همشون سبز میشن. فقط انتهایی ها که سبزن، دورشون نقطه چین هم هست که بیانگر optional بودنشونه...
به کاهل و تن پرور ار بگروی ...... تو را نیز چون خود تن آسان کند

پاسخ: عدم شناسایی joint های انتهایی در ریگ humanoid یونیتی 2017 2 ماه, 1 هفته پیش #134076

  • Clever Wise
  • آفلاین
  • مسدود شده
  • CW:Clever Wise
  • ارسال: 1447
  • دریافت تشكر: 949
میشه یه عکس بذارید شاید fk شون مشکل داره !

اموزش ساخت بازی شوتر اول شخص و هوش مصنوعی سرباز(یار و دشمن)

CW Game Studios
Idea
Ayars
Souren

تمام آموزش ها در کانال ها و وبلاگ قرار داده شده .
ایتا سروش بله تلگرام
  • صفحه:
  • 1
  • 2
زمان ایجاد صفحه: 0.16 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو