تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

چرا لگ در بازی دوبعدی؟(برطرف شد)
(1 مشاهده) (1) مهمان
  • صفحه:
  • 1
  • 2

موضوع: چرا لگ در بازی دوبعدی؟(برطرف شد)

پاسخ: چرا لگ در بازی دوبعدی؟ 4 ماه, 1 هفته پیش #138826

  • rezasg78
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 66
  • دریافت تشكر: 55
  • 
به جای Update از FixedUpdate استفاده کنید شاید درست بشه(شاید)
برای نمایش فریم :
answers.unity.com/questions/1189486/how-...ames-per-second.html

     using UnityEngine;
     using System.Collections;
     using UnityEngine.UI;
     
     public class showFPS : MonoBehaviour {
         public Text fpsText;
         public float deltaTime;
     
         void Update () {
             deltaTime += (Time.deltaTime - deltaTime) * 0.1f;
             float fps = 1.0f / deltaTime;
             fpsText.text = Mathf.Ceil (fps).ToString ();
         }
     }
     
كاربران زیر تشكر كردند: FST

پاسخ: چرا لگ در بازی دوبعدی؟ 4 ماه, 1 هفته پیش #138831

  • FST
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 143
  • دریافت تشكر: 123
rezasg78 نوشته:
به جای Update از FixedUpdate استفاده کنید شاید درست بشه(شاید)
برای نمایش فریم :
answers.unity.com/questions/1189486/how-...ames-per-second.html

     using UnityEngine;
     using System.Collections;
     using UnityEngine.UI;
     
     public class showFPS : MonoBehaviour {
         public Text fpsText;
         public float deltaTime;
     
         void Update () {
             deltaTime += (Time.deltaTime - deltaTime) * 0.1f;
             float fps = 1.0f / deltaTime;
             fpsText.text = Mathf.Ceil (fps).ToString ();
         }
     }
     


سلام خیلی ممنون
FixedUpdate جواب نداد

فریم ریت پایینه.31بود تو تست رو گوشی
برند برای یک کمپانی مثل شهرت برای یک شخص است. شما شهرت را با تلاش برای انجام درست کارهای سخت بدست می‌آورید.
جف بزوس
آخرین ویرایش: 4 ماه, 1 هفته پیش ارسال توسط FST.
  • صفحه:
  • 1
  • 2
زمان ایجاد صفحه: 0.16 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو