خوش آمدید, مهمان
نام كاربری کلمه عبور ذخیره

کد زمان در یونیتی
(1 مشاهده) (1) مهمان
  • صفحه:
  • 1
  • 2
  • 3

موضوع: کد زمان در یونیتی

پاسخ: کد زمان در یونیتی 1 سال, 9 ماه پیش #143385

  • Hzf84
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • Hzf3d
  • ارسال: 213
  • دریافت تشكر: 42
  • 
خیلی ممنون از شما ولی تو استارت نوشتم چون تو اپدیت کار نکرد و تبلیغ نشون نداد چون در هر فریم چندین بار در حال اجرا هستش بازی رو نابود می کنه
HZF84
بازی منتشر شده من (جدل با تپه دمو ) یه نگاه بنداز

tracking.myket.ir/tracking/click?d=cpoFI...qKQDVR4E99A-zCbM3R01

پاسخ: کد زمان در یونیتی 1 سال, 9 ماه پیش #143386

  • cofeeunity
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 34
  • دریافت تشكر: 4
بله من برای این گفتم تو اپدیت بنویسید تا ساختار کد دستتون بیاد که اگر اینترنت وصل باشه چی میشه اگر قطع بشه چی میشه تو تابع اپدیت هم تبلیغ نشان داده میشه فقط باید از شرط استفاده کنید بگید اگر مقدار بولین true بود تبلیغ نمایش داده بشه و بعدش مقدارشو false کنید

پاسخ: کد زمان در یونیتی 1 سال, 9 ماه پیش #143387

  • cofeeunity
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 34
  • دریافت تشكر: 4
اگر کد زیرو تو اپدیت بنویسید تبلیغ نشان داده میشه
bool chek=true;


void Update () {



if (Application.internetReachability == NetworkReachability.NotReachable) {
chek = true;

} else {
if (chek == true) {
اینجا کد پخش تبلیغو بنویسید
chek = false;

}
}
}
آخرین ویرایش: 1 سال, 9 ماه پیش ارسال توسط cofeeunity.

پاسخ: کد زمان در یونیتی 1 سال, 9 ماه پیش #143388

  • gdeveloper
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 14
  • دریافت تشكر: 6
Hzf84 نوشته:
من قبلا از ienumerator استفاده کردم تو یه بازی دیگ م ولی وقتی فرا خوانی می شد هی تکرار می شد ولی من گفته بودم مثلا هر ۱۰ ثانیه یه بار اجرا شه
تست می کنم نتیجه رو میگم خیلی ممنون

هر 10 ثانیه یه بار اجرا میشه دیگه :/ ! دقیقا تست کن یه دستور مثلا پرینت ببین هر 10 ثانیه خودش چاپ میشه
و یا گزینه invokerepeating میتونی بزاری وخلاصه کلا توابع زمانی خوده یونیتی ساخته برای همچین کارایی مثله ienumerator و یا invoke و اصلا نیازی نیست از اپدیت و چیزهای دیگه استفاده کنی و سنگین بشه ...

پاسخ: کد زمان در یونیتی 1 سال, 9 ماه پیش #143389

  • Hzf84
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • Hzf3d
  • ارسال: 213
  • دریافت تشكر: 42
بله درسته ممنون از همه
HZF84
بازی منتشر شده من (جدل با تپه دمو ) یه نگاه بنداز

tracking.myket.ir/tracking/click?d=cpoFI...qKQDVR4E99A-zCbM3R01

پاسخ: کد زمان در یونیتی 1 سال, 9 ماه پیش #143390

  • cofeeunity
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 34
  • دریافت تشكر: 4
بله یاد invoke نبودم بگم راحت تره کار باهاش ولی ienumerator برای من بعضی وقت ها وقتی خروجی میگیرم به درستی کار نمیکنه نمیدونم چرا برای همین یا از invoke استفاده میکنم یا تو اپدیت مقدار متغیر فلوتو زیاد میکنم در time.deltatime ضرب میکنم بعد چک میکنم اگر مقدارش برابر مثلا 10 بود اون شرط مورد نظرم اجرا بشه نمیدونم شاید مشکل ienumerator از نسخه یونیتی باشه نسخم 2017 هست
  • صفحه:
  • 1
  • 2
  • 3
زمان ایجاد صفحه: 0.26 ثانیه

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو

ارسالی جهت نمایش وجود ندارد