تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

روند ساخت انیمیشن دومم !(On30)
(1 مشاهده) (1) مهمان
  • صفحه:
  • 1
  • 2

موضوع: روند ساخت انیمیشن دومم !(On30)

روند ساخت انیمیشن دومم !(On30) 1 هفته, 1 روز پیش #137225

  • amirsafari
  • آفلاین
  • كاربر فعال
  • یونیتی کجایی که اونی باهات کار می کنه رو کشتن!
  • ارسال: 559
  • دریافت تشكر: 397
  • 
سلام
قبلا یه انیمیشن تو تاپیکی به نام یه تیکه از انیمیشنم رو روند ساختش رو گذاشتم بعد یه مدت یه شرکت تاکسی اینترنتی به نام آنسی کار منو دید و گفت میخواییم با شما همکاری داشته باشیم متاسفانه اونا برای طراحی کاراکتر یه همکار ناخواسته اوردن که کارمو یه مقدار یواش کرده ! امروز یخورده مدلسازی کردم و مخواستم با شما اشتراک بذارم مراحل ساخت رو !
این رندرا ناقصن فقط برای اینکه چندتا مدل سه بعدی تو کار معلوم شه گذاشتم لطفا پیشنهادی دارید بگید بنده در کل تازه کارم
ممنون میمش راهنماییم کنین سیاهی محل عبور عابرین پیاده نرمال مپ داره و یکم بد شده میدونم
این دفعه با مکس 2018 شروع کردم و فلش رو دور انداختم و با adobe animate ادامه میدم افتر افکت هم که همیشه تو کار هست !
سپاس (لوگو ها حذف میشن در اخر کار البته اگه شرکته پولمو هم بده ! در اصل چون من تو شهرشون بودم و خیلی حرفه ای نبودم و کار براشون نسبتتا قابل قبول بود اومدن سراغم!XD) در ضمن از همه چیز من بدتر رندرینگ من هست اگه اموزشی تو وتیوب و غیره سراغ دارن منون میشم بگید با وی ری کار می کنم . ممنون ازتوجهتون !




آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید
www.mostafa3d.com/forum/profile?func=profile
ای خدا !مهارت ها :(adobe after effects-adobe photoshop-adobe flash-autodesk 3dsmax-Unity)انیمیشن در حال ساختم :)
www.mostafa3d.com/forum?func=view&ca...amp;id=132785#132802
آخرین ویرایش: 1 هفته, 1 روز پیش ارسال توسط amirsafari.
كاربران زیر تشكر كردند: 123vahid123, A.Khoshpayam

پاسخ: روند ساخت انیمیشن دومم !(On30) 1 هفته, 1 روز پیش #137229

  • مکسول
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 175
  • دریافت تشكر: 263
سلام دوست عزیز :
در ابتدا بابت کارت و پیشرفتی که داشتی بهت تبریک میگم به امید کارها و پروژه های بزرگتر .
اما در مورد راهنمایی موضوعاتی خدمت شما عرض می کنم بزرگوار شاید برای این پروژه یا پروژه های بعدی برای شما کارامد بود .

موضوع اول :
اصول کار شما در رندرینگ انیمیشن اشتباه هست.
به طور کل از وی ری برای رندر انیمیشن مطلقا استفاده نمی شود .
این یک قانون نیست و ممکن هست با موتور رندر وی ری هم انیمیشن های بسیاری ساخته شده باشد اما
اصولا برای رندر انیمیشن از موتور رندر ارنولد و رندرمن استفاده می کنند چرا ؟ بحث مفصل و خارج از حوصله هست .
جدا از بحث رندرینگ شما باید محدودیت های سخت افزاری هم که دارید در نظر بگیرید !
اگر سخت افزار سطح بالایی ندارید بهتر هست از گیم انجین ها استفاده بکنید زیرا منابع کمتری مصرف می کنند که البته یادگیری
گیم انیجین ها هم بسیار مفصل هست .
شما توضیح ندادید که چه انتظاری از سطح رندرینگ این انیمیشن دارید ؟
هایپررئالاستیک رئالاستیک فانتزی کارتونی تخیلی و ....

موضوع دوم :
برای بالا بردن کیفیت رندر شما نباید فقط به نورپردازی و سایه ها و متریال ها توجه کنید .
تکسچرینگ هم بسیار بسیار مهم هست که شما خیلی ابتدایی کار کردید که اگر در سیستم محدودیت دارید طبیعیست.

سکانس های زیر با انریل رندر شده اند :






اگر همچنان اسرار به رندر با موتور رندر وی ری برای انیمیشن دارید از یک سکانس ثابت و صحنه کوچک شروع کنید .
لینک :
www.youtube.com/results?search_query=ext...ring+in+3ds+max+vray
موفق باشید :
آخرین ویرایش: 1 هفته, 1 روز پیش ارسال توسط مکسول .
كاربران زیر تشكر كردند: A.Khoshpayam, +Amin+, bawa

پاسخ: روند ساخت انیمیشن دومم !(On30) 1 هفته, 1 روز پیش #137231

  • amirsafari
  • آفلاین
  • كاربر فعال
  • یونیتی کجایی که اونی باهات کار می کنه رو کشتن!
  • ارسال: 559
  • دریافت تشكر: 397
مکسول نوشته:
سلام دوست عزیز :
در ابتدا بابت کارت و پیشرفتی که داشتی بهت تبریک میگم به امید کارها و پروژه های بزرگتر .
اما در مورد راهنمایی موضوعاتی خدمت شما عرض می کنم بزرگوار شاید برای این پروژه یا پروژه های بعدی برای شما کارامد بود .

موضوع اول :
اصول کار شما در رندرینگ انیمیشن اشتباه هست.
به طور کل از وی ری برای رندر انیمیشن مطلقا استفاده نمی شود .
این یک قانون نیست و ممکن هست با موتور رندر وی ری هم انیمیشن های بسیاری ساخته شده باشد اما
اصولا برای رندر انیمیشن از موتور رندر ارنولد و رندرمن استفاده می کنند چرا ؟ بحث مفصل و خارج از حوصله هست .
جدا از بحث رندرینگ شما باید محدودیت های سخت افزاری هم که دارید در نظر بگیرید !
اگر سخت افزار سطح بالایی ندارید بهتر هست از گیم انجین ها استفاده بکنید زیرا منابع کمتری مصرف می کنند که البته یادگیری
گیم انیجین ها هم بسیار مفصل هست .
شما توضیح ندادید که چه انتظاری از سطح رندرینگ این انیمیشن دارید ؟
هایپررئالاستیک رئالاستیک فانتزی کارتونی تخیلی و ....

موضوع دوم :
برای بالا بردن کیفیت رندر شما نباید فقط به نورپردازی و سایه ها و متریال ها توجه کنید .
تکسچرینگ هم بسیار بسیار مهم هست که شما خیلی ابتدایی کار کردید که اگر در سیستم محدودیت دارید طبیعیست.

سکانس های زیر با انریل رندر شده اند :






اگر همچنان اسرار به رندر با موتور رندر وی ری برای انیمیشن دارید از یک سکانس ثابت و صحنه کوچک شروع کنید .
لینک :
www.youtube.com/results?search_query=ext...ring+in+3ds+max+vray
موفق باشید :

وای سپاس فراوان از راهنمایی مفصلتون
همشو خوندم و گرفتم و رندرینگ رو انگار کلا از بیخ (از انتخاب موتور رندر) اشتباه زدیم تا اخرش !
برای تکسچرینگ سابستنس پینتر باید بگیرم؟ چون دیگه تو مکس ابزار دیگه ای جز انرپ و uvw ندیدم
بعضی قابلیت ها رو رندر های مکس دارن مثه گرفتن ایمیج های انیمیشن با فرمت پی ان جی که خیلی کارایی داره از لحاظ اینکه انریل اینارو داره یا نه خیلی اگاهی ندارم حالا میرم سراغش ببینم چطوره ! پس شد رندرینگ و تکسچرینگ خب خوبه الان تکسچرینگ شما چه توصیه ای تو بهبودش دارین و استفده از کدوم نرم افزار و کدوم اموزشا رو توصیه می کنین؟
ممنون از توجهتون بسیار تا بسیار سپاسگذارم
آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید
www.mostafa3d.com/forum/profile?func=profile
ای خدا !مهارت ها :(adobe after effects-adobe photoshop-adobe flash-autodesk 3dsmax-Unity)انیمیشن در حال ساختم :)
www.mostafa3d.com/forum?func=view&ca...amp;id=132785#132802
كاربران زیر تشكر كردند: LilPump

پاسخ: روند ساخت انیمیشن دومم !(On30) 1 هفته, 1 روز پیش #137232

  • مکسول
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 175
  • دریافت تشكر: 263
درود فراوان:
در مورد رندرانجین با چنگال هم می توان ماست خورد اما خیلی سخت ....
بنابراین در انتخاب رندرانجین اشتباه نکردید اما برای انیمیشن تا جایی که می توانید باید از
رندرینگ سبک و نزدیک به واقعیت استفاده بکنید مثل فرایند رندرینگ در بازی های کامپیوتری برای مثال رندر ریل تایم بازی مترو اکسدس را اگر دیده باشید با واقعیت فاصله زیادی ندارد اما بسیار سبک هست و با داشتن یک سیستم متعادل
هرگز افت فرمی مشاهده نخواهید کرد .
همین سطح رندر اگر با وی ری ایجاد می شد باید رندر ریل تایم را فراموش می کردید و برای رندر هر فریم با یک سیستم متعادل باید نیم ساعت زمان صرف می کردید البته رندرانجین های دیگر هم فاصله زیادی با این موضوع ندارند .
برای مثال شما اگر از رندرانجین ارنولد هم استفاده می کردید باید زمان زیادی به رندر انیمیشن اختصاص میدادید .
استفاده از رندرانجین هایی مثل ارنولد منتال ری وی ری و .... فقط برای جلوه های ویژه و انیمیشن های هالیودی و به طور کل برای پروژه هایی که باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشند و صرفه اقتصادی مناسبی دارند توجیح پذیر هست .

می توانید از برنامه لومیون هم استفاده بکنید .

برای تکسچرینگ شما می توانید از نرم افزار سابستن استفاده بکنید بسیار قدرتمند هست و هر مدلی را می توانید تکسچر کنید
با بهترین کیفیت در کنار برنامه سابستن برنامه ماری کویکسل و کات هم هستند که بسیار قدرتمند هستند اما
به سخت افزار بالاتری نیاز دارند در حالی که از نظر کیفیت با سابستنس برابری می کنند .
بنابراین پیشنهاد من سابستن پینتر هست .
حتما لینک های زیر را مشاهده کنید.
www.youtube.com/results?sp=SBTqAwA%253D&...ry=substance+painter
یاد گرفتن و اعمال تکسچرینگ پیشرفته به مدل امری زمانبر هست اگر محدودیت در
ارائه پروژه دارید پیشنهاد می کنم از مدل های اماده اورموشن استفاده بکنید .
موفق باشید .
كاربران زیر تشكر كردند: amirsafari

پاسخ: روند ساخت انیمیشن دومم !(On30) 1 هفته پیش #137237

  • hamed.3d1372
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 100
  • دریافت تشكر: 77
مکسول نوشته:

جدا از بحث رندرینگ شما باید محدودیت های سخت افزاری هم که دارید در نظر بگیرید !
اگر سخت افزار سطح بالایی ندارید بهتر هست از گیم انجین ها استفاده بکنید زیرا منابع کمتری مصرف می کنند که البته یادگیری
گیم انیجین ها هم بسیار مفصل هست .
[IG]img.mostafa3d.net/di/WV0X/Unreal+Engine_...184e5aae9595d08d.jpg[/IG]

[G]img.mostafa3d.net/di/45OZ/69944374d2b15c...b9310e879a71c14b.jpg[/IMG]

[IM]img.mostafa3d.net/di/5SYC/Unreal+Engine_...94c6131f7a1f9059.jpg[/IG]

اگر همچنان اسرار به رندر با موتور رندر وی ری برای انیمیشن دارید از یک سکانس ثابت و صحنه کوچک شروع کنید .
لینک :
www.youtube.com/results?search_query=ext...ring+in+3ds+max+vray
موفق باشید :


چه عجب بالاخره یکی پیدا شد کمی حقیقت رو گفت و نزد تو سره هنرجو !
دوستان انجین رندرینگ معجزه نمیکنه ولی سخت افزار چرا !
وی ری آرنولد منتالری سایکلز همشون انیمیشن ها و فیلم های سینمایی سطح خیلی بالا پس دادن ؛ ولی کدوم رو باید انتخاب کرد ؟
فاکتور های زیادی میتونه وجود داشته باشه
اولیش شما کدوم رو خریداری و نصب کردید ؟
کدوم موتور رندر رو بلدید ؟
دیگه حتما این انجین باشه حرفه کاملی نیست چون یکی دیگه قبلا با انجینای دیگه کارای بالاتر از شما داده ...

مسئله بعدی کاره گروهیه که واقعا یک دست صدا نداره و اگه بخواید یک نفری رو یک پروژه کار کنید خسته میشید و از کار زده میشید و در آخر کار خوب در نمیاد

بعد هم تکسچرینگ که دوستمون اشاره کردند خودش یک مبحث طولانی هست تخصص میخواد

شما باید گرایش کارتون رو مشخص کنید زمینه فعالیتتون رندره ؟ تکسچره ؟ مدلسازیه ؟ انیمیته ؟
بعد که چنسال تو زمینه فعالیتتون کار کردید اونوقت میتونید به یک گروه اضافه بشید (که البته امکان داره بصورت نیمه حرفه ای یک چیزای دیگه هم بلد باشید ) این میشه چیزی که همه هنرمندها وقتی کاراتون رو میبینن انتظار دارن یک کاره بی عیب و نقص

البته یک گزینه دیگه هم دارید ! بصورت مبتدی فعالیت خودتونو ادامه بدید و با هنرمندای دیگه کاری نداشته باشید و نظرشون براتون مهم نباشه !
البته از دیده من از لحاظ تجاری بخوایم حسابش بکنیم این روش خیی بهتره !
رندره با کیفیت کی میخواد !
سایه هم تو صحنه مگه کسی میبینه ؟
مدله لوپلی و پر از دیفورمیشن و ایراد ! کی میفهمه کار ایراد داره اخه X"D
این البته باعث میشه کارای حرفه ای کم بشه و بازار این صنعت رو خراب کنیم ؛ ولی از طرفی هم باعث میشه تعداده افرادی که محتوی ایجاد میکنن هم زیاد بشه ، و شما در طی این مدتی که دارین بازار رو خراب میکنین به مرور زمان یاد میگیرید که باید به گزینه اول مهاجرت کنید چون چشمه خودتون هم کاره بدونه نقص میخواد

و نظره نهایی بنده اینه خودتون رو نبازید و هدفتون رو دنبال کنید هرچند غیر حرفه ای....
Remember me ?
آخرین ویرایش: 1 هفته پیش ارسال توسط hamed.3d1372.
كاربران زیر تشكر كردند: +Amin+, amirsafari, LilPump

پاسخ: روند ساخت انیمیشن دومم !(On30) 5 روز, 4 ساعت پیش #137266

  • LilPump
  • آفلاین
  • كاربر کوشا
  • نریمان هستم !
  • ارسال: 260
  • دریافت تشكر: 173
amirsafari نوشته:
سلام
قبلا یه انیمیشن تو تاپیکی به نام یه تیکه از انیمیشنم رو روند ساختش رو گذاشتم بعد یه مدت یه شرکت تاکسی اینترنتی به نام آنسی کار منو دید و گفت میخواییم با شما همکاری داشته باشیم متاسفانه اونا برای طراحی کاراکتر یه همکار ناخواسته اوردن که کارمو یه مقدار یواش کرده ! امروز یخورده مدلسازی کردم و مخواستم با شما اشتراک بذارم مراحل ساخت رو !
این رندرا ناقصن فقط برای اینکه چندتا مدل سه بعدی تو کار معلوم شه گذاشتم لطفا پیشنهادی دارید بگید بنده در کل تازه کارم
ممنون میمش راهنماییم کنین سیاهی محل عبور عابرین پیاده نرمال مپ داره و یکم بد شده میدونم
این دفعه با مکس 2018 شروع کردم و فلش رو دور انداختم و با adobe animate ادامه میدم افتر افکت هم که همیشه تو کار هست !
سپاس (لوگو ها حذف میشن در اخر کار البته اگه شرکته پولمو هم بده ! در اصل چون من تو شهرشون بودم و خیلی حرفه ای نبودم و کار براشون نسبتتا قابل قبول بود اومدن سراغم!XD) در ضمن از همه چیز من بدتر رندرینگ من هست اگه اموزشی تو وتیوب و غیره سراغ دارن منون میشم بگید با وی ری کار می کنم . ممنون ازتوجهتون !







سلام صفری جون : )

آفرین خیلی خوبه همین فرمون بری DreamWorks میاد بهت ایمیل میده میگه پاش جم کن بیا اینور ! کارت داریم ! این خونه اینم ماشین !

اینم حقوق برو حال کن !

فقط چندتا نکته هست بگم، فضای که ساختی خوبه ، قابل قبوله ولی بنظرم ساختمون هارو پراکنده تر بزار و بینشون رو با دیوار حصار

کوچه خالی ، تابلو های راهنمایی از این تبلیغ الکیا پر کن ، وقتی ساختمونا با فاصله و پراکنده بزار ( مثل بازی Watch dogs و Gta sa و

nfs shift ) هم مدلات بیشتر به چشم میان هم محیط زیبا تر میشه و کلا شیک میشه ! و خالی بنظر نمیاد.

آها این شیر اتش نشانیم فراموش نکن! اصلا همه زیبایی یه محیط به همونه : )

منم نظرم مثل بقیه دوستان اینه که از یه موتور سبک تر استفاده کن چون هم کارت مدل کارتونی هست و هم سرعت کارت بیشتر

میشه . وی ری بنظرم خیلی واسه این کار سنگین و وقت گیر هست.

باتشکر.
كاربران زیر تشكر كردند: amirsafari
  • صفحه:
  • 1
  • 2
زمان ایجاد صفحه: 0.19 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو