تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

تبدیل Array Mesh زیبراش به مدل low پلی
(1 مشاهده) (1) مهمان
  • صفحه:
  • 1

موضوع: تبدیل Array Mesh زیبراش به مدل low پلی

تبدیل Array Mesh زیبراش به مدل low پلی 1 ماه, 1 هفته پیش #141022

  • Little Prince
  • آفلاین
  • كاربر حرفه ای
  • ارسال: 1333
  • دریافت تشكر: 1223
  • 
سلام
حتما با Array Mesh در زیبراش کار کردین بعضی از مدل ها رو فقط باید با همین ساخت یعنی با فرم معمولی در نرم افزار های مثل مایا و مکس نمیشه چون حین تنطیمات پارامتر ها اجزا رو با هم تو در تو و ادغام هم میکنه که شکل عجیبی هم بدست میاد

اما این مدل ها جزییات زیادی دارند نه میشه یو وی کرد نه میشه لو پلی کرد چطوری میشه انها رو بدون افت کیفیت در انجین ها وارد کرد؟

برای مثال این عکس ها که برای ساخت لباس های کلاسیک پر جزییات از Array Mesh استفاده کرد و دیتیل زیادی داره

s7.picofile.com/file/8388616834/123.jpg

s6.picofile.com/file/8388616868/456.jpg
آخرین ویرایش: 1 ماه, 1 هفته پیش ارسال توسط Little Prince.

پاسخ: تبدیل Array Mesh زیبراش به مدل low پلی 1 ماه, 1 هفته پیش #141023

  • persian_boy
  • آفلاین
  • كاربر کوشا
  • من خلاقم. آرزو طلب نمی‌کنم،آرزو می‌سازم.
  • ارسال: 271
  • دریافت تشكر: 176
Little Prince نوشته:
سلام
حتما با Array Mesh در زیبراش کار کردین بعضی از مدل ها رو فقط باید با همین ساخت یعنی با فرم معمولی در نرم افزار های مثل مایا و مکس نمیشه چون حین تنطیمات پارامتر ها اجزا رو با هم تو در تو و ادغام هم میکنه که شکل عجیبی هم بدست میاد

اما این مدل ها جزییات زیادی دارند نه میشه یو وی کرد نه میشه لو پلی کرد چطوری میشه انها رو بدون افت کیفیت در انجین ها وارد کرد؟

برای مثال این عکس ها که برای ساخت لباس های کلاسیک پر جزییات از Array Mesh استفاده کرد و دیتیل زیادی داره

s7.picofile.com/file/8388616834/123.jpg

s6.picofile.com/file/8388616868/456.jpg


من با زبراش کار نکردم
تو مکس که خیلی راحت میشه اینا را دراورد
ولی راهنماییت میکنم، شاید به دردت خورد
برا ساختن این مدل ها داخل مکس، من یه لاین خمیده میکشم بعد یه کره را روی مسیر لاین قرار میدم و pach میکنم
به این معنی که تعداد مثلا 20 کره را روی مسیر لاین قرار میدم، بعد مدلی که درست میشه را کپی میکنی و با چرخواندن و تغییر گیزمو و یه سری کارای جزیی میشه داخل مکس این دوتا عکس را راحت دراورد
من خودم یه لوستر با همین روش عین همین عکسی که آویز داره تو مکس طراحی کردم خیلی راحته
در افسانه ها مرغ طوفان پرنده عظیمی است که قدرت پرواز ندارد، منتظر طوفان می نشیند و
هرگاه که دریا طوفانی میشود بال هایش را باز میکند تا طوفان او را از زمین بلند کند و به پرواز در آورد. میخواهم یاد بگیرم به جای اینکه از طوفان های زندگی فرار کنم منتظرشان باشم تا بتوانم پرواز کنم
كاربران زیر تشكر كردند: Little Prince

پاسخ: تبدیل Array Mesh زیبراش به مدل low پلی 1 ماه, 1 هفته پیش #141042

  • Car maker
  • آفلاین
  • كاربر فعال
  • زمینه فعالیت: طراحی خودرو و مدلسازی بازی
  • ارسال: 922
  • دریافت تشكر: 938
Little Prince نوشته:
سلام
حتما با Array Mesh در زیبراش کار کردین بعضی از مدل ها رو فقط باید با همین ساخت یعنی با فرم معمولی در نرم افزار های مثل مایا و مکس نمیشه چون حین تنطیمات پارامتر ها اجزا رو با هم تو در تو و ادغام هم میکنه که شکل عجیبی هم بدست میاد

اما این مدل ها جزییات زیادی دارند نه میشه یو وی کرد نه میشه لو پلی کرد چطوری میشه انها رو بدون افت کیفیت در انجین ها وارد کرد؟

برای مثال این عکس ها که برای ساخت لباس های کلاسیک پر جزییات از Array Mesh استفاده کرد و دیتیل زیادی داره

s7.picofile.com/file/8388616834/123.jpg

s6.picofile.com/file/8388616868/456.jpg


سلام
من نمیدونم اینا رو واقعا چطور توی بازی ها استفاده میکنن. ولی اگه خودم بخوام این گوشواره ها رو توی بازی استفاده کنم ، بعد از تکمیل ساختش ، میخوابونمش روی یه plane و با رندر تو تکسچر ازش سه تا تکسچر opacity و normal map و تکسچر های مربوط به رفلکشن ش رو میگیرم بعد همه ی تکسچرها رو میزارم روی یه plane که نتیجه ش حرف نداره و بهینه ترین روش ممکن هم هست.
آخرین ویرایش: 1 ماه, 1 هفته پیش ارسال توسط Car maker.
كاربران زیر تشكر كردند: Little Prince
  • صفحه:
  • 1
زمان ایجاد صفحه: 0.14 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو