تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

ساخت ابر و خورشید در چه نرم افزاری بهتره
(1 مشاهده) (1) مهمان
  • صفحه:
  • 1
  • 2

موضوع: ساخت ابر و خورشید در چه نرم افزاری بهتره

ساخت ابر و خورشید در چه نرم افزاری بهتره 2 ماه پیش #141213

  • Benyaminqe
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • مطمعن باش وقتی تلاش کنی نتیجشو زودتراز فکرت میبینی
  • ارسال: 156
  • دریافت تشكر: 27
  • 
سلام همونتور که می دونید نرم افزار های تری دی زیادی هستش بنظرتون با کدوم نرم افزار بهتر میشه ابر و خورشید ساخت خورشیدشم فلر داشته باشه تو یونیتی یه سری پکیج هستش ولی من با انریل کار میکنم و دوست دارم افکت های نور خورشید و ابر ها رو خودم بسازم چه نرم افزاری خوبه ؟؟؟ اموزش رایگان فارسی داشته باشه فوق العادس
می دونید چر اینجا پرسیدم؟ چون اینجا پر تکنسینه و کجا بهتر از اینجا که همه هم خودین و عین بقیه سایتا فقط دنبال اینکه یه جوری پول بکنن(بماند از چه راهی )نیستن
ممنون از سایت خوب و ادمای خوب ترش
تخصصات اینده(البته به کمک شما):بازی سازی/برنامه نویسی/مدلسازی(تری دی استودیو مکس"زیبراش"هودینی)/متریال سازی/کمی رندرینگ/کمی فتوشاپ/سابستنس پینتر/ادوب فلش اکشن /اسپید تری

UNREAL TECHNOLOGY

پاسخ: ساخت ابر و خورشید در چه نرم افزاری بهتره 2 ماه پیش #141214

  • looking for art
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 246
  • دریافت تشكر: 181
مایا , مخصوصا جدیدا integration خیلی خیلی خوبی با موتور های بازی سازی داره و تمام بخش های fx پارت (tools ) مایا قابلیت خروجی بدون دردسری رو برای موتور های بازی فراهم کرده . کافیه یه چرخی تو یوتیوب بزنی و آموزش های لازم رو دنبال کنی.
جکی جان میگه :

I never wanted to be the next Bruce Lee. I just wanted to be the first Jackie Chan.

من سعی نمیکنم به عنوان بروسلی بعدی شناخته بشم , من میخوام به عنوان اولین جکی جان شناخته بشم.

پاسخ: ساخت ابر و خورشید در چه نرم افزاری بهتره 2 ماه پیش #141216

  • Benyaminqe
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • مطمعن باش وقتی تلاش کنی نتیجشو زودتراز فکرت میبینی
  • ارسال: 156
  • دریافت تشكر: 27
looking for art نوشته:
مایا , مخصوصا جدیدا integration خیلی خیلی خوبی با موتور های بازی سازی داره و تمام بخش های fx پارت (tools ) مایا قابلیت خروجی بدون دردسری رو برای موتور های بازی فراهم کرده . کافیه یه چرخی تو یوتیوب بزنی و آموزش های لازم رو دنبال کنی.

من دارم روانی می شم چون هم دارم زیبراش یاد میگیرم هم مکس و هم هودینی و هم سینما فوری چون همشون مکمل همن دارم یاد میگیرم واقعا کار سختیه راستی این چیزی که گفتی مایا 2013 هم میتونه انجامش بده ؟؟؟ باکیفیت میخوام می تونه؟؟؟
تخصصات اینده(البته به کمک شما):بازی سازی/برنامه نویسی/مدلسازی(تری دی استودیو مکس"زیبراش"هودینی)/متریال سازی/کمی رندرینگ/کمی فتوشاپ/سابستنس پینتر/ادوب فلش اکشن /اسپید تری

UNREAL TECHNOLOGY

پاسخ: ساخت ابر و خورشید در چه نرم افزاری بهتره 2 ماه پیش #141224

  • looking for art
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 246
  • دریافت تشكر: 181
Benyaminqe نوشته:
looking for art نوشته:
مایا , مخصوصا جدیدا integration خیلی خیلی خوبی با موتور های بازی سازی داره و تمام بخش های fx پارت (tools ) مایا قابلیت خروجی بدون دردسری رو برای موتور های بازی فراهم کرده . کافیه یه چرخی تو یوتیوب بزنی و آموزش های لازم رو دنبال کنی.

من دارم روانی می شم چون هم دارم زیبراش یاد میگیرم هم مکس و هم هودینی و هم سینما فوری چون همشون مکمل همن دارم یاد میگیرم واقعا کار سختیه راستی این چیزی که گفتی مایا 2013 هم میتونه انجامش بده ؟؟؟ باکیفیت میخوام می تونه؟؟؟



اول اینکه اگر این پست دومتو اول گذاشتی بودی اصلا راهنمایی در خصوص نرم افزار بهت نمیکردم !.

شما نیاز به یه مشاور در این حیطه داری , به زودی همشون رو رها میکنی .

الان هدف اصلیت چیه ؟! بازی سازی ؟ اگر بازی سازیه همه چیز رو رها کن بیا ریز شو تو این حیطه

خب : تو بازی سازی هم بهتره تیمی کار کنی اگر نه تا رسیدن به درجه استادی در کدینگ بهتره از المانهای آماده استفاده کنی , مخصوصا جالا که به هر حال امکانش در ایران به راحتی وجود داره . و اگر تیمی کا رکنید که چه بهتر اصلا هر کی یه بخش کار رو میگیره و هر کس در زمینه تخصص خودش فعالیت میکنه.

بعد از استادی در کدینگ حالا اگر واقعا میخوای مهارتت رو افزایش بدی و علاقه داری بیا یک بخش دیگه ماجرا رو دست بگیر مثلا .

الان همزمان همه اینکارا فقط چیزی جز سردرگمی -خستگی - احساس نفرت به کار- فروکش کردن بسیار زود هنگام انگیزه و افسردگی و سرخوردگی نهایی هیچ چیزی نداره برات !

((الان همه اینا به کنار فقط برام جالبه تو هودینی رو این وسط برا چی داری یاد میگیری ! یا کی گفته مکس و فوردی مکمل همن ! اصن هر چی مکمل هر چی باشه مگه تو باید یه استند الون آرتیست باشی ! خب یه تیم تشکیل بده ! همین که داری میگی روانی شدم معلومه که به زودی از همه چی زده میشی))
جکی جان میگه :

I never wanted to be the next Bruce Lee. I just wanted to be the first Jackie Chan.

من سعی نمیکنم به عنوان بروسلی بعدی شناخته بشم , من میخوام به عنوان اولین جکی جان شناخته بشم.
آخرین ویرایش: 2 ماه پیش ارسال توسط looking for art.

پاسخ: ساخت ابر و خورشید در چه نرم افزاری بهتره 2 ماه پیش #141237

  • Benyaminqe
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • مطمعن باش وقتی تلاش کنی نتیجشو زودتراز فکرت میبینی
  • ارسال: 156
  • دریافت تشكر: 27
looking for art نوشته:
Benyaminqe نوشته:
looking for art نوشته:
مایا , مخصوصا جدیدا integration خیلی خیلی خوبی با موتور های بازی سازی داره و تمام بخش های fx پارت (tools ) مایا قابلیت خروجی بدون دردسری رو برای موتور های بازی فراهم کرده . کافیه یه چرخی تو یوتیوب بزنی و آموزش های لازم رو دنبال کنی.

من دارم روانی می شم چون هم دارم زیبراش یاد میگیرم هم مکس و هم هودینی و هم سینما فوری چون همشون مکمل همن دارم یاد میگیرم واقعا کار سختیه راستی این چیزی که گفتی مایا 2013 هم میتونه انجامش بده ؟؟؟ باکیفیت میخوام می تونه؟؟؟



اول اینکه اگر این پست دومتو اول گذاشتی بودی اصلا راهنمایی در خصوص نرم افزار بهت نمیکردم !.

شما نیاز به یه مشاور در این حیطه داری , به زودی همشون رو رها میکنی .

الان هدف اصلیت چیه ؟! بازی سازی ؟ اگر بازی سازیه همه چیز رو رها کن بیا ریز شو تو این حیطه

خب : تو بازی سازی هم بهتره تیمی کار کنی اگر نه تا رسیدن به درجه استادی در کدینگ بهتره از المانهای آماده استفاده کنی , مخصوصا جالا که به هر حال امکانش در ایران به راحتی وجود داره . و اگر تیمی کا رکنید که چه بهتر اصلا هر کی یه بخش کار رو میگیره و هر کس در زمینه تخصص خودش فعالیت میکنه.

بعد از استادی در کدینگ حالا اگر واقعا میخوای مهارتت رو افزایش بدی و علاقه داری بیا یک بخش دیگه ماجرا رو دست بگیر مثلا .

الان همزمان همه اینکارا فقط چیزی جز سردرگمی -خستگی - احساس نفرت به کار- فروکش کردن بسیار زود هنگام انگیزه و افسردگی و سرخوردگی نهایی هیچ چیزی نداره برات !

((الان همه اینا به کنار فقط برام جالبه تو هودینی رو این وسط برا چی داری یاد میگیری ! یا کی گفته مکس و فوردی مکمل همن ! اصن هر چی مکمل هر چی باشه مگه تو باید یه استند الون آرتیست باشی ! خب یه تیم تشکیل بده ! همین که داری میگی روانی شدم معلومه که به زودی از همه چی زده میشی))

نه داداش منظورو نگرفتی
اولن که به طور جدی برای راهنماییت ممنونم
دومن فک کنم فوردی رو اشتب زدم اره فک کنم
سومن انصافا بهشون علاقه دارم
چهارمن ای کاش می تونستم تیم تشکیل بدم ولی نمی تونم مگه با ادمای همین سایت یه جوری تیم شیم
بعد من یه پکیجی در نظر دارم اینگلیسیه و زیرنویس اینگلیسی داره می تونم ترجمه کنم اموزش کد نویسی سی پلاس پلاس در انریل انجین 4 هستش که 21 گیگه از یه سایت معتبر اموزش هستش
و اینکه گفتم دارم روانی می شم بخاطر گشتن زیاد تو نت برای اموزش رایگان هستش که بعد کرونا می رررررم اموزشا رو می خرم چون اموزشای فارسی رایگان کامل نیستن ولی خیلی به درد بخورن
بازم بگم تری دی کاری رو خیلی دوست دارم
و اینکه من عاشق بازی سازییم و بعد کرونا اگه زنده باشم برنامه های خوبی براش دارم
تری دی کاری هم دوست دارم
بازم ممنون برای راهنماییت فکر کنم بهت مدیونم
تخصصات اینده(البته به کمک شما):بازی سازی/برنامه نویسی/مدلسازی(تری دی استودیو مکس"زیبراش"هودینی)/متریال سازی/کمی رندرینگ/کمی فتوشاپ/سابستنس پینتر/ادوب فلش اکشن /اسپید تری

UNREAL TECHNOLOGY
آخرین ویرایش: 2 ماه پیش ارسال توسط Benyaminqe.

پاسخ: ساخت ابر و خورشید در چه نرم افزاری بهتره 2 ماه پیش #141241

  • Car maker
  • آنلاین
  • كاربر فعال
  • زمینه فعالیت: طراحی خودرو و مدلسازی بازی
  • ارسال: 938
  • دریافت تشكر: 943
برای ساخت ابر:
https://www.google.com/search?q=cloud+ue4&client=ms-opera-mobile&channel=new&espv=1&prmd=ivn&sxsrf=ALeKk02qIVVgybO-8nfRvcgkrh5UL7XFtw:1585904910943&so

هر چیزی که بخوای فقط با تایپ دوتا عبارت میتونی توی گوگل پیدا کنی. خیلی روی اینکه اینجا بهت کمک کنن حساب نکن
  • صفحه:
  • 1
  • 2
زمان ایجاد صفحه: 0.15 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو