خوش آمدید, مهمان
نام كاربری کلمه عبور ذخیره

ریگ کردن صورت کارکتر
(1 مشاهده) (1) مهمان
  • صفحه:
  • 1

موضوع: ریگ کردن صورت کارکتر

ریگ کردن صورت کارکتر 4 ماه پیش #143822

  • MODASA
  • آفلاین
  • كاربر کوشا
  • آفرین، برای بعضی انسانها بدترین جمله است!!
  • ارسال: 283
  • دریافت تشكر: 74
  • 
سلام دوستان.
وقت همگی به خیر.

می خوام صورت یک کارکتری High Poly رو Rig و انیمیت کنم. به شکلی که مثلا یه جا زبونش بزنه بیرون. یه جا بخنده. یه جا عصبانی باشه. و میخوام حداقل 20 تا حالت بتونم در بیارم. یعنی یک ریگ تمیز باشه.

من نرم افزارم 3D Max هستش و توی بخش طراحی کارکتر به صورت اصولی مشکلی وجود نداره اما توی بخش ریگ و انیمیت میخوام خودم کار کنم ولی اولین بارمه. سر همین چند تا سوال داشتم :

1) توی نرم افزار 3D Max میشه ریگ بندی و انیمیت رو با سرعت انجام داد؟ من تنبل نیستم (: اما بعضی نرم افزار ها سرعت کار رو افزایش میدند. مثلا من برای UV از Unfold استفاده می کنم و برام خیلی لذت بخش تره. توی مکس میخوام ببینم میتونم با سرعت و دقت این کارو بکنم؟

2) اگه نه نرم افزار دیگه ای هستش که کاملا تخصصی سر همین ریگ بندی کارکتر باشه؟ یا صورت و ... رو بشه با سرعت بیشتری توش ریگ کرد؟

3) مثل سایت Mixamo برای ریگ بندی بدن، برای صورت هم چیزی هستش؟ چون سر این پروژه واقعا نیاز به سرعت کار دارم.

ممنون میشم راهنمایی کنید.
در ضمن اگه توصیه یا ایده ای برای سرعت بخشیدن به کار دارید بهم بگید، خیلی خیلی ممنون میشم. مثلا یک سری از دوستان بهم گفتند که با برنامه ی FaceRig Pro و یک وب کم میتونم این کارو بکنم. ولی نمیدونم کارکتر سه بعدی رو میشه براش چنین کاری کرد؟

با احترام.
Caspian Sea
  • صفحه:
  • 1
زمان ایجاد صفحه: 0.21 ثانیه

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو

ارسالی جهت نمایش وجود ندارد