آموزش مقدماتی Rendering در After Effects

در تاریخ پنجشنبه, 22 آذر 1397 در بخش آموزش های فارسی - After Effects - آموزشها توسط رضوان پورمرتضی

اصول و پایه های رندر در After Effects

آموزش مقدماتی Rendering در After Effects
 پروسه Rendering در تمامی نرم افزارهای Video Editing و Compositing همیشه چالش هایی رو به همراه داشته و کسانی که درگیر تحویل پروژه و رندرهای طولانی در زمان های کم بودن به خوبی میدونن که اشراف داشتن به تنظیمات رندر و همچنین تکنیک های رندرینگ در شرایط حساس ، حیاتی هست و با داشتن اطلاعات کافی و تسلط بر این بخش از نرم افزار میشه با خیال آسوده تری به خروجی موردنظر رسید . در حالت عادی رندر کردن یک پروژه در نرم افزار After Effects خیلی ساده به نظر میرسه ...

7 سال گذشت ...

در تاریخ دوشنبه, 19 آذر 1397 در بخش اخبار سایت توسط مصطفی رضایی

سالروز 7 سالگی سایت

7 سال گذشت ...
دوباره روز 19 آذرماه رسید ... آذرماه سال 1397 که نشون دهنده گذشت 7 سال از آغاز فعالیت های سایته. سایتی که با عشق به خود شما شروع شد و با همراهی گرم خودتون به اینجا رسید. راستش تمامی چیزهایی که میخواستم امروز توی این مطلب رو بگم رو توی یه ویس بصورت صوتی گفتم. حدس زدم توی این روزهای شلوغ و پر دغدغه امروزی شاید کسی وقت مطالعه نداشته باشه ولی گوش کردم به یه ویس کار ساده ایه ...

انجین Corona Renderer 3 برای 3ds Max عرضه شد

در تاریخ پنجشنبه, 08 آذر 1397 در بخش اخبار دنیای CG توسط مصطفی رضایی

نگاهی به ویژگی های جدید موتور رندر Corona نسخه 3

انجین Corona Renderer 3 برای 3ds Max عرضه شد
کمپانی Render Legion دو روز پیش نسخه 3 انجین Corona Renderer رو برای نرم افزار 3ds Max رسما عرضه کرد که در این نسخه از موتور رندر کرونا چند ویژگی جدید و البته چند توسعه و بهبود در عملکرد به چشم میخوره که در ادامه نگاهی کوتاهی به این ویژگی ها و توسعه ها خواهیم داشت و در انتها هم ویدیوی معرفی Corona Renderer 3 رو باهمدیگه مشاهده خواهیم کرد. شاید بعنوان مهمترین ویژگی جدید Corona Renderer 3 بشه به قابلیت GPU AI Denoiser اشاره کرد ...

نسخه رسمی V-Ray برای Unreal Engine منتشر شد

در تاریخ شنبه, 19 آبان 1397 در بخش اخبار دنیای CG - معرفی ابزار توسط رضوان پورمرتضی

انتشار رسمی پلاگین V-Ray برای Unreal Engine

نسخه رسمی V-Ray برای Unreal Engine منتشر شد
همین چند ماه پیش بود که کمپانی Chaos Group خبر از انتشار نسخه Beta پلاگین V-Ray برای Unreal Engine رو داد که با واکنش ها و تردیدهای زیادی در این حوزه همراه بود و بحث های زیادی بین موافقان و منتقدان این خبر در فضای مجازی شکل گرفت . اما این کمپانی بالاخره پس از چند ماه انتظار ، طی چند روز گذشته نسخه رسمی V-Ray for Unreal رو منتشر کرد که خبر خوبی برای کاربران Unreal Engine و دوست داران Real-Time Visualization هست ...

و اینک لومیون 9 ...

در تاریخ پنجشنبه, 17 آبان 1397 در بخش اخبار دنیای CG توسط مصطفی رضایی

خبر انتشار Lumion 9 و بررسی ویژگی های جدید این نسخه

و اینک لومیون 9 ...
دو روز پیش کمپانی Act-3D نرم افزار لومیون نسخه 9 رو رسما عرضه کرد تا یکبار دیگه مرزهای رندرینگ در یک نرم افزار 3D Visualization رو کمی جا به جا کنه و اینبار میشه گفت لومیون 9 دیگه قطعا میتونه گزینه مناسب و اصلی برای کسانی باشه که بین انتخاب یک نرم افزار 3D Visualization و یک Game Engine برای رندرینگ ریل تایم شک داشتند. حتما با نرم افزار Lumion آشنایی دارید و خب دوسال پیش نبی سروی در مطلبی به نقد و بررسی Lumion 7 پرداخته بود. پس از اون شاهد انتشار لومیون 8 ...

جدیدترین نظرات ثبت شده در بخش بلاگ

به روی چشمم آرش جون :)

باعث افتخار بنده است در خدمت شما دوستان بودن

مهدی افراسیابی مهدی افراسیابی 03. اسفند, 1397 |

خوشحالم برای شما مفید بوده :)

من هم مثل شما از آقا مصطفی و تیمشون برای فراهم کردن این بستر ممنونم

مهدی افراسیابی مهدی افراسیابی 03. اسفند, 1397 |

دلگرمی شما دوستان انرژی ماست برای ادامه ی مسیر ، به روی چشم :)

مهدی افراسیابی مهدی افراسیابی 03. اسفند, 1397 |

وحید جان تو این ماه تلاشم رو میکنم مجموعه رو تکمیل تر بکنم برای شما عزیزان

مهدی افراسیابی مهدی افراسیابی 03. اسفند, 1397 |