میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
arnold-for-3dsmax-released
سه‌شنبه 5 مرداد 1395
در
اخبار دنیای CG

موتور رندر Arnold برای 3ds Max منتشر شد (سیگراف 2016)

سه‌شنبه 5 مرداد 1395
درود به همه دوستان عزیز... رویداد بزرگ SIGGRAPH 2016 درحال برگزاریست و کلی خبر ریز و درشت رو برای شما آماده کردیم که سعی میکنیم توی این 2-3 روز برگزاری این رویداد به اطلاعتون برسویم. و البته پس از پایان رویداد سگراف یک گزارش کاملی رو از تمام اتفاقات این رویداد بزرگ دنیای CG مثل سالهای گذشته تقدیم حضورتون خواهیم کرد.
 
اولین خبر امروز رو از کمپانی Solid Angle و موتور رندر قدرتمند Arnold شروع میکنم. حتما اطلاع دارید که چندی پیش اعلام شد که Autodesk امتیاز کمپانی Solid Angle رو خریده و این شرکت دیگه از این به بعد رسما بعنوان زیرمجموعه اتودسک فعالیت میکنه. اولین پس لرزه ها پس از این اتفاق انتشار این موتور رندر برای نرم افزار 3ds Max بود.
 
image four column
 
امروز رسما اعلام شد که اولین نسخه پلاگین رابط انجین Arnold برای 3ds Max در رویداد بزرگ SIGGRAPH 2016 عرضه شده و کاربران نرم افزار 3ds Max از این پس میتونن به این موتور رندر قدرتمند نیز دسترسی داشته باشن. این پلاگین بصورت کامل با بخش های مختلف نرم افزار 3ds Max از جمله shape ها، دوربین ها، نورها و شیدرها ارتباط برقرار میکنه و درحال حاضر اولین انتشار این پلاگین با نسخه 0.5.198 در سایت Solid Angle بصورت رایگان برای کسانی که درحال حاضر هسته اصلی موتور رندر Arnold رو دارن قرار گرفته. کاربران 3ds Max 2017 به بالا و سیستم عامل Windows 10 به بالا میتونن از این پلاگین فوق العاده ارزشمند استفاده کنند.
 
در قسمت زیر ویژگی های اصلی این پلاگین رو میتونید مشاهده کنید
 
Features
  • Integration with 3ds Max shapes, cameras, lights and shaders.
  • Image Based Lighting support, including a state of the art physical sky.
  • 3ds Max ActiveShade interactive rendering allows parameter changes to be rapidly previewed without interrupting your work.
  • Support for AOVs & Deep EXR files.
  • Defer the creation of geometry at render time with the Procedural placeholder nodes.
  • Texturable Mesh lights.
  • 3rd Party Arnold shader support. * MAXtoA Cloud Rendering for stills and animations. Users can join the optional Autodesk ‘Render Pilot’ program, which now supports MAXtoA.
 
و اما دوستانی که تمایل به دانلود این نسخه دارن میتونن با عضویت در سایت Solid Angle از طریق لینک زیر بصورت رایگان نسبت به دانلود این پلاگین اقدام کنن.
 
 
دوستان تاکید میکنم که همچنان با ما همراه باشید ... از رویداد بزرگ SIGGRAPH 2016 هر لحظه داره اخبار فوق العاده ای منتشر میشه که حتما تمامی اونها رو توی این 2-3 تقدیم حضورتون خواهیم کرد ... مطالب سایت رو هر ساعت دنبال کنید ...
 
و البته با حضور گرمتون ما رو هم همراهی کنید ...
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 57 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید