تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

روش ساخت یک digital asset
(1 مشاهده) (1) مهمان
  • صفحه:
  • 1

موضوع: روش ساخت یک digital asset

روش ساخت یک digital asset 1 هفته, 4 روز پیش #111665

  • ghadir3d.ir
  • آفلاین
  • كاربر کوشا
  • این یک آغاز است ، برای نوجوانان ایرانی
  • ارسال: 355
  • دریافت تشكر: 276
  • 
سلام دوستان
میخواستم بدونم کسی از دوستان میدونه چطوری میشه یک digital asset رو برای انتقال به مکس با هودینی انجین ساخت!؟
ممنون
جاذبه زمین بر روی همه چیز تاثیر دارد پس اگر می خواهی تیری رابه هدف بنشانی کمی بالاتر را نشانه بگیر
it's a biginning
-------------------------------------------------------
مقاله ی یادگیری انیمیشن سازی برای حرفه ای های آینده

پاسخ: روش ساخت یک digital asset 1 هفته, 3 روز پیش #111725

  • Houdinian
  • آفلاین
  • كاربر کوشا
  • ارسال: 363
  • دریافت تشكر: 285
سلام.
این آموزش نحوه ی ساخت Digital Asset رو برای مایا و سینما فوردی آموزش میده.
ولی برای مکس چیزی پیدا نکردم.
www.lynda.com/Houdini-tutorials/Houdini-...D-Maya/183381-2.html
اکسپرشن، اسکریپت Max Particle Velocity در مایا:
www.mostafa3d.com/forum?func=view&ca...5&id=64631#64631
--------------------------------------------------------------------------------------
اسکریپت مرکز هر وجه جسم Polygon در مایا:
www.mostafa3d.com/forum?func=view&ca...5&id=47301#47301
--------------------------------------------------------------------------------------
اکسپرشن، اسکریپت Rigid Freeze در مایا:
www.mostafa3d.com/forum?func=view&ca...5&id=47423#47423

پاسخ: روش ساخت یک digital asset 1 هفته, 2 روز پیش #111736

  • ghadir3d.ir
  • آفلاین
  • كاربر کوشا
  • این یک آغاز است ، برای نوجوانان ایرانی
  • ارسال: 355
  • دریافت تشكر: 276
Houdinian نوشته:
سلام.
این آموزش نحوه ی ساخت Digital Asset رو برای مایا و سینما فوردی آموزش میده.
ولی برای مکس چیزی پیدا نکردم.
www.lynda.com/Houdini-tutorials/Houdini-...D-Maya/183381-2.html

ممنون ولی قبلا این آموزش رو دیده بودم و دیجیتال است رو هم ساختم ولی بعد از ساختش نتونستم به مکس منتقل کنم
والا دلیلشو نمیدونم یه ارور داد و ...
هیچی به هیچی
خوشحال میشم دوستان راه حلی ارائه بدن
فکر کنم کمپانی ساید افکتس تری دی مکس لج افتاده میخواد کاربراشو زجر روحی بده ;)
جاذبه زمین بر روی همه چیز تاثیر دارد پس اگر می خواهی تیری رابه هدف بنشانی کمی بالاتر را نشانه بگیر
it's a biginning
-------------------------------------------------------
مقاله ی یادگیری انیمیشن سازی برای حرفه ای های آینده

پاسخ: روش ساخت یک digital asset 1 هفته, 2 روز پیش #111737

  • Houdinian
  • آفلاین
  • كاربر کوشا
  • ارسال: 363
  • دریافت تشكر: 285
متاسفانه من با مکس کار نمیکنم ولی حالا این خطا از سمت هودینی بود یا وقتی میخواستین وارد مکس بکنین خطا میداد؟
خطاش چی هست؟
اکسپرشن، اسکریپت Max Particle Velocity در مایا:
www.mostafa3d.com/forum?func=view&ca...5&id=64631#64631
--------------------------------------------------------------------------------------
اسکریپت مرکز هر وجه جسم Polygon در مایا:
www.mostafa3d.com/forum?func=view&ca...5&id=47301#47301
--------------------------------------------------------------------------------------
اکسپرشن، اسکریپت Rigid Freeze در مایا:
www.mostafa3d.com/forum?func=view&ca...5&id=47423#47423

پاسخ: روش ساخت یک digital asset 1 هفته, 2 روز پیش #111739

  • ghadir3d.ir
  • آفلاین
  • كاربر کوشا
  • این یک آغاز است ، برای نوجوانان ایرانی
  • ارسال: 355
  • دریافت تشكر: 276
Houdinian نوشته:
متاسفانه من با مکس کار نمیکنم ولی حالا این خطا از سمت هودینی بود یا وقتی میخواستین وارد مکس بکنین خطا میداد؟
خطاش چی هست؟

خطای مکس هستش
ولی اگه حالا یه چیزی نوشته بود که میشد فهمید مشکل چیه خوب بود ولی وقتی که وارد مکس میکنمش باید تبدیل به یک فایل دیگه بشه وقتی میام تبدیلش کنم فقط مینویسه error و خودشو راحت میکنه و هنوز که هنوزه نفهمیدم مشکلش چیه
بعضی فایل ها رو البته تونسته تا حالا باز کنه مثل فایل space craft که توی سایت orbolt هستش ولی فایلی که خودم بسازم یا از روی تمرین های آموزش میزارم نمیشناسه
ممنون
جاذبه زمین بر روی همه چیز تاثیر دارد پس اگر می خواهی تیری رابه هدف بنشانی کمی بالاتر را نشانه بگیر
it's a biginning
-------------------------------------------------------
مقاله ی یادگیری انیمیشن سازی برای حرفه ای های آینده
  • صفحه:
  • 1
زمان ایجاد صفحه: 0.15 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو