تبلیغات
تبلیغات

مرتب کردن پلیگان ها در zbrush??
(1 مشاهده) (1) مهمان
  • صفحه:
  • 1

موضوع: مرتب کردن پلیگان ها در zbrush??

مرتب کردن پلیگان ها در zbrush?? 1 سال, 9 ماه پیش #121741

  • mamadtala
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 81
  • دریافت تشكر: 34
  • 
سلام
همونطور که میدونید زیبراش برای اینکه جزییات کار زیاد باشه تعداد پلیگان ها زو زیاد میکنیم و برای من به 5 میلیون رسید اما چون خیلی زیاده اونو دسیمیت کردم اما یه مشکلی دارم و اونم اینه که این پلیگان هاش درهم برهم شده و برای انیمیشن مناسب نیست لطفا بهم بگین پطور مرتبش کنم که جسم آسیبی نبینه لطفا کمکم کنید
كاربران زیر تشكر كردند: *muhammad

پاسخ: مرتب کردن پلیگان ها در zbrush?? 1 سال, 9 ماه پیش #121748

  • mostafa-nazari
  • آفلاین
  • كاربر کوشا
  • ارسال: 469
  • دریافت تشكر: 551
به نظرم باید کاراکتر رو retopo کنی...
topogun نرمافزار مخصوص اینکاره اما میتونی از zremesher هم استفاده کنی
--------------------------------------------------------------------------------------------------
telegram: MostafaNazari3
Instagram: mos_nazari
كاربران زیر تشكر كردند: DEADLINE, *muhammad, mamadtala

پاسخ: مرتب کردن پلیگان ها در zbrush?? 1 سال, 9 ماه پیش #121763

  • Vahid.G.S.V
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 227
  • دریافت تشكر: 413
اصولا برای انیمیشن میان به صورت دستی کاراکتر رو دوباره ریتوپولويی می کنند
بله توپوگان هم هست و در مایا هم می تونید مدل های پلی تون رو make live کنید و بعد با ابزار quad draw دوباره اون مدل رو بسازید منتها این بار با پلی گان های حساب شده و تمیز
تو خود زبراش هم البته میشه این کارو کرد ولی من به شخصه روش های بالا رو ترجیح میدم
كاربران زیر تشكر كردند: *muhammad, mamadtala, mostafa-nazari
  • صفحه:
  • 1
مدیران انجمن: m.bodat
زمان ایجاد صفحه: 0.11 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو