تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
  • صفحه:
  • 1
  • 2

موضوع: Flip بودن UV

پاسخ: Flip بودن UV 1 سال پیش #131027

  • m.bodat
  • آفلاین
  • مدیر تالار ZBrush
  • ارسال: 772
  • دریافت تشكر: 1112
  • 
شما اگر موقع ایمپورت کردن obj از زیبراش ، نرم افزار زیبراش رو انتخاب کنید اصلا نیاز نیست flip رو انجام بدید
كاربران زیر تشكر كردند: ghoush

پاسخ: Flip بودن UV 1 سال پیش #131438

  • mrageek
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • DigitalArtists ForEver
  • ارسال: 248
  • دریافت تشكر: 163
من زیاد مشکلی با Flip بودن UV ندارم و الان با این قضیه کنار اومدم، فقط خواستم بدونم دلیلش چیه.

متشکر از همه
MainBoard: Asus Z170 & CPU: IntelCorei5 6400 & GPU: Asus GTX750TI & RAM: 8GB

همه چیز در مورد Wacom
www.mostafa3d.com/forum?func=view&catid=76&id=100924

درخواست توضیح Cleanup
www.mostafa3d.com/forum?func=view&catid=65&id=121709

پاسخ: Flip بودن UV 11 ماه, 1 هفته پیش #133265

  • m.bodat
  • آفلاین
  • مدیر تالار ZBrush
  • ارسال: 772
  • دریافت تشكر: 1112
فک کنم هر نرم افزاری یه جهت خاصی رو واسه خودش در نظر گرفته
  • صفحه:
  • 1
  • 2
مدیران انجمن: m.bodat
زمان ایجاد صفحه: 0.12 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو