تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

مقدمات لازم برای کار با Quixel Suite جهت ساخت تکسچرها
(1 مشاهده) (1) مهمان
  • صفحه:
  • 1

موضوع: مقدمات لازم برای کار با Quixel Suite جهت ساخت تکسچرها

مقدمات لازم برای کار با Quixel Suite جهت ساخت تکسچرها 3 سال, 11 ماه پیش #68076

  • behzadi90
  • آفلاین
  • كاربر کوشا
  • ارسال: 430
  • دریافت تشكر: 448
  • 
سلام به دوستان و عزیزان. برای همه آرزوی سلامتی دارم.
دوستان پلاگین Quixel Suite که اخیرا هم توی سایت توسط آقای رضایی خبر انتشار نسخه ی جدیدش رو دیدیم یکی از ابزارهای فوق العاه در جهت ساخت تکسچر مخصوصا برای گیم دیزاینر هاست. چندین آموزش هم توی سایت گذاشته شده از شرکت سازنده. اما سوالی برای بنده و شاید خیلی از تازه کارها در استفاده از این پلاگین پیش اومده و اونم اینه که استارت شروع کار برای ساخت تکسچرینگ با این ابزار چجوریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
ممنون میشم که دوستان با تجربه تر توضیحاتی بفرمایند. ( ایشالله که توی سایت آموزشی هر چند کوتاه برای این ابزار قدرتمند گذاشته بشه توسط دوستان )
مثالا ما یه حجم ساده ی هندسی ( بالفرض یه سیلندر ) از مکس خروجی obj گرفتیم. آیا مدل ما حتما باید آنرپ شده باشه یا توانایی پینت روی خود مدل سه بعدی هم وجود داره و یا فقط روی نقشه ی دو بعدی آنرپ میشه تکسچر دهی کرد ( در ورژن 1.8 ) اگر دوستان با تجربه محبت بکردن و یه آموزش خیلی مقدماتی جهت استارت راه رو در قالب حتی چندتا تصویر تهیه میکردن واقعا عالی میشد.
من موفق نشدم مدلم رو متاسفانه وارد این پلاگین بکنم.
ایشالله که فرصتی باشه برای بررسی این پلاگین عالی.
با تشکر از همه ی دوستان.
کانال منابع آموزشی طراحی و هنرهای تجسمی Behzadi_Arts@
  • صفحه:
  • 1
زمان ایجاد صفحه: 0.11 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو