تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

Marvelous Villa + انیمیشن+ آپدیت دوم
(1 مشاهده) (1) مهمان
لطفا توجه داشته باشید که فقط طرح های برتر با نظر اکثریت و توسط مدیران انجمن به این بخش منتقل خواهند شد و از ایجاد موضوع جدید در این بخش جدا خودداری کنید !

جهت قرار دادن نمونه کارها، شما میتونید طرح های خودتون رو در تالار گالری طرح ها قرار دهید

موضوع: Marvelous Villa + انیمیشن+ آپدیت دوم

پاسخ: Marvelous Villa + انیمیشن+ آپدیت جدید 1 سال, 4 ماه پیش #98388

  • mohamad.zakery
  • آنلاین
  • ناظر، نویسنده، مدرس و عضو تیم پادکست
  • ارسال: 1213
  • دریافت تشكر: 3050
  • 
aliyeredon نوشته:
درورد
کیفیتش باور نکردنی
واقعا خسته نباشی

یه سوالی تو این چند صفحه خوندم جواب پیدا نکردم
یه قسمت خوندم 120 فریم در دقیقه؟ درست خوندم یا 120 در ثانیه هست؟

و اینکه من تجربه ای تو انریل ندارم. میخوام بدونم این الان بدون هیچ پردازش قبلی(بیلد لایتینگ) داره رندر میشه؟
یعنی اون سایه های زیر مبل مثلا،که در حد رندر هست به صورت ریل تایم و بدون بیلد هست؟


سلام مهندس عزیز
متشکر و ممنونم
واقعا ممنون دقیقا درست اشاره کردید به اشتباه من نوشتم 120 فریم در دقیقه ولی درستش 120 فریم در ثانیه هست!!
نه مهندس برای اشیا داینامیک لایت بیک شده هست و برای داینامیک ها چند تا سولوشن هست مثلا Dynamic GI، Cashed GI و تعداد زیادی پست پرسسهای داینامیک!!! اما اون مبل ها استاتیک هستند اما سیستم Ao خود آنریل شگفت انگیزه و میشه خروجی های فوق العاده ای خروجی گرفت!!
کلا مهندس لایتمس آنریل خیلی شگفت انگیز در حال پیشرفت هست و نورپردازی داینامیک آنریل خیلی خیلی خوب عمل میکنه اما بطرز جالبی هم سیستم خوب نیاز داره!! اما در نهایت آنریل در زمینه نورپردازی واقعا چیزی کم نداره!! راستی مهندس سرعت لایتمس آنریل کاملا با Beast کل میندازه!!! و خیلی منعطف تر هست و همه چیز در اختیار کاربر هست!! در ضمن میتونی فرآیند بیکینگ بصورت شبکه ای هم اجرا بکنی و واقعا داره شبیه به یک موتور رندر قدرتمند میشه!!
سایت استودیو ساوا : Sava-Studio.ir
آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید
instagram: mohamadzakery
sava-studio.ir/Blog/ID/4/%DA%AF%D8%A7%D8...86%D9%88%DB%8C%D9%86
آخرین ویرایش: 1 سال, 4 ماه پیش ارسال توسط mohamad.zakery.
كاربران زیر تشكر كردند: aj1176, *muhammad

پاسخ: Marvelous Villa + انیمیشن+ آپدیت جدید 1 سال, 4 ماه پیش #98389

  • aliyeredon
  • آنلاین
  • کاربر متخصص
  • ارسال: 3432
  • دریافت تشكر: 7397
درود
پس همون که تو نظرم بود هست ،استاتیک بیک و دانامیک هم نورپردازی داینامیک. چون بعید میدونستم انریل بتونه ریل تایم با این کیفیت رندر کنه. حتی کرای انجین هم نزدیک این شاید نتونه ریل تایم رندر کنه(البته تهمت نمیزنم شاید بتونه)


لایت مپ بیست رو با لایت مس انریل 3 مقایسه کردم تقریبا زمان بیکشون یکسانه ولی کیفیت بیست بیشتره که
تو انریل 4 به نظر میرسه انریل پیشی گرفته


وِیژگی لایت مس انریل 4 که به چشمم اومده اینه که دیگه بیشتر شبیه موتورهای رندر شده کیفیتش و از حالت بیک بازی به سمت ریلیستیک رفته... چیزی که بازی های نسل جدید رفتن سمتش


ولی بیست رو هر کاری کنی بازم مشخصه بازی هست نمیشه ریلیستیک گرفت


من سازنده های انریل رو خیلی قبول دارم. واقعا یه تنه هم متریل ادیتور ساختن هم ادیتور های دیگه و نشستن موتور رندر هم نوشتن تماما با اصول بازی سازی
www.mostafa3d.com/forum?func=showcat&catid=45
آیا میدانستید کلمه Copyrights همان "حلال" خودمان است ؟
كاربران زیر تشكر كردند: mohamad.zakery, aj1176, *muhammad

پاسخ: Marvelous Villa + انیمیشن 1 سال, 4 ماه پیش #98423

  • *muhammad
  • آفلاین
  • كاربر فعال
  • Architect
  • ارسال: 557
  • دریافت تشكر: 611
سلام مجدد ،‌ دیروز این کارو با تلوزیون led نگاه کردم ، فقط بگم کیفیت ، زیبایی صحنه ها و واقعی بودنش آدمو به وجد میاره ، قبلا گفتم مساوی یا بهتر از کارهای معماری آنریل ولی الان که بیشتر رفتم تو نخش به گمونم بشه در کنار کارهای معماری ویری و سینما هم قرارش داد ، واقعا جای تبریک و تشکر داره
« ياد كنيد درهم كوبنده لذات را و تيره و تلخ كننده شهوات را و دعوت كننده جدايیها را »
امیر مومنین (ع) در باره مرگ

در باره تخت بودن زمین تحقیق کنید ...
در وب سایت زمین تخت گرایان فارسی بیش از۱۰۰ دلیل علمی برای تخت بودن زمین گفته شده s8.picofile.com/file/8311948192/%DB%B1%DB%B1%DB%B1.pdf.html
زمین تخت در قرآن s9.picofile.com/file/8311970892/%DB%B1%D...DB%B2%DB%B4.pdf.html
كاربران زیر تشكر كردند: mohamad.zakery

پاسخ: Marvelous Villa + انیمیشن 1 سال, 4 ماه پیش #98425

  • *muhammad
  • آفلاین
  • كاربر فعال
  • Architect
  • ارسال: 557
  • دریافت تشكر: 611
arshia-CG نوشته:
سلام آقا عالی شده خسته نباشی .
محمد جان یه سوال : الان من میبینم چنین چیزی تو 0.02 ثانیه رندر شده . پس میشه توضیح بدی مشکل اصلی بازی سازی ما چیه ؟ جدا از مساعل مالی و اجتماعی و ... . از نظر فنی میگم .

دیدی قبلا بهت گفتم ، ۹۹ درصد مشکل ما بودجه کمه ، نیروی متخصص و واقعا حرفه ای هست
« ياد كنيد درهم كوبنده لذات را و تيره و تلخ كننده شهوات را و دعوت كننده جدايیها را »
امیر مومنین (ع) در باره مرگ

در باره تخت بودن زمین تحقیق کنید ...
در وب سایت زمین تخت گرایان فارسی بیش از۱۰۰ دلیل علمی برای تخت بودن زمین گفته شده s8.picofile.com/file/8311948192/%DB%B1%DB%B1%DB%B1.pdf.html
زمین تخت در قرآن s9.picofile.com/file/8311970892/%DB%B1%D...DB%B2%DB%B4.pdf.html
كاربران زیر تشكر كردند: mohamad.zakery

پاسخ: Marvelous Villa + انیمیشن 1 سال, 4 ماه پیش #98428

  • *muhammad
  • آفلاین
  • كاربر فعال
  • Architect
  • ارسال: 557
  • دریافت تشكر: 611
آقا پشت صحنه کارو که تازه گذاشتید نگاه کردم ، عظمت کار بیشتر مشخص شد ، من دیگه حرفی برای گفتن ندارم ، فوق العاده شده ، فقط همین رو بگم که این فیلم میتونه تبلیغ خوبی برای آنریل باشه
« ياد كنيد درهم كوبنده لذات را و تيره و تلخ كننده شهوات را و دعوت كننده جدايیها را »
امیر مومنین (ع) در باره مرگ

در باره تخت بودن زمین تحقیق کنید ...
در وب سایت زمین تخت گرایان فارسی بیش از۱۰۰ دلیل علمی برای تخت بودن زمین گفته شده s8.picofile.com/file/8311948192/%DB%B1%DB%B1%DB%B1.pdf.html
زمین تخت در قرآن s9.picofile.com/file/8311970892/%DB%B1%D...DB%B2%DB%B4.pdf.html
كاربران زیر تشكر كردند: mohamad.zakery, aj1176

پاسخ: Marvelous Villa + انیمیشن 1 سال, 4 ماه پیش #98474

  • arshia-CG
  • آفلاین
  • كاربر حرفه ای
  • ارسال: 1279
  • دریافت تشكر: 1338
سلام برادر جان
ممنون عرشیا عزیز
ببین عرشیا جان اصولا اکثر محیطهای رییل تایم همینطوری هستند و سریع اما سختی اینکارها ساختن شیدرهای پیچیده هست!! ببین در دنیای فیزیکال ها همه چیز طبق فرمول محاسبه میشه و رندر طبیعی میشه و قطعا زمانبر هست اما در دنیای رییل تایم هنر آرتیست و توسعه دهنده توسعه شیدرهایی هست که بتونه این محاسبات شبیه سازی کنه و بتونه خروجی ها نزدیک کنه!!! اینی که الان ما گیمهای خوب و با کیفیت نداریم برمیگرده به اینکه اصلا خیلی از دوستان دنیای گیم با جزییات شیدر و شیدرنویسی آشا نیستند و دیده شده که بعضی ها هم حتی با کلیات شیدر هم آشنا نیستند!!!! خوب از این دوستان چه توقعی میشه داشت؟!!

ممنونم محمد جان . خیلی خیلی ممنونم بابت زحماتت :) .
دیدی قبلا بهت گفتم ، ۹۹ درصد مشکل ما بودجه کمه ، نیروی متخصص و واقعا حرفه ای هست

دیدی اینطوری نیست !؟ من خودم قبول دارم مشکلات مالی بسیار قوی ان ولی همه چیز نیست ! دانش حرف اول رو میزنه .
No matter how many breaths that you took, you still couldn't breathe
-----------------------------------------
? Tell me would you kill to save a life
كاربران زیر تشكر كردند: mohamad.zakery, *muhammad
مدیران انجمن: archman
زمان ایجاد صفحه: 0.25 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو